piątek, 1 marca 2013

Guziczki


Postanowiłam się pochwalić ceramicznymi guziczkami, które zrobiłam jakiś czas temu. Jestem z nich bardzo zadowolona :)
W zamyśle miały być do torebki z filcu. Jakoś tylko ostatnio brak mi weny do szycia :P
 
Ceramiczny guzik w kształcie jabłka 1

Ceramiczny guzik w kształcie jabłka 2
 Jabłko


Ceramiczny guzik w kształcie truskawki 1

Ceramiczny guzik w kształcie truskawki 2Truskaweczka

Ceramiczny guzik w kształcie oliwki 1

Ceramiczny guzik w kształcie oliwki 2
Oliwka

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

3 komentarze:

  1. fantastyczne, najbardziej podoba mi się jabuszko

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Ja też najbardziej jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jabłuszko jest cudowne, wrecz idealne, ale moim zdaniem truskawka a zwlaszcza szypulka ... po prostu mniam

    OdpowiedzUsuń