sobota, 10 sierpnia 2013

O mnie


Hej!

Witam wytrwałe czytelniczki (a może i czytelników ;) ) którzy zapędzili się aż tutaj.

Nazywam się Anna. Mam dwie pasje: psychologię (szczególnie prowadzenie treningów i warsztatów psychoedukacyjnych) i rękodzieło. I dylemat, co wybrać. Aktualnie staram się znaleźć przestrzeń na rozwijanie się w obu kierunkach. Czas pokaże, co będzie dalej :)

Blog jest o rękodziele, więc rozwinę ten temat.

Z natury jestem samoukiem. Lubię wyszukiwać informacje o różnych technikach w internecie, a później próbować, próbować, ...
Zajmowałam się już wieloma różnymi technikami. Pierwsze było origami, później szydełko, decoupage, a obecnie ukochałam sobie ceramikę i makramę.




Ja i ceramika


Zaczęło się bardzo niepozornie. Od wolontariatu w pracowni ceramicznej. Szybko zakochałam się w tej wyjątkowej technice.
Dziś prowadzę zajęcia w Amforze (pracowni ceramicznej w Warszawie) dla dzieci oraz realizuję moje większe i mniejsze pomysły na ceramiczne różności :)















Ja i makrama


W zasadzie trudno mi powiedzieć, od czego zaczęłam moją przygodę z makramą. Wydaje mi się, że był to jakiś film z tutorialem na YT. Później moje zaangażowanie w makramę postępowało lawinowo.

Obecnie supełki pochłaniają znaczną część mojego wolnego czasu. Uwielbiam uczyć się nowych splotów i eksperymentować z materiałami.
Poprowadziłam też zajęcia z makramy dla grup oraz cykl zajęć indywidualnych i bardzo mi się to podoba :)
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

18 komentarzy:

  1. :)Przeslicze prace, bardzo ciekawy blog i te niesamowicie przystepne tutoriale! Dziekuje, ze moge tu goscic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo mi miło, że się podoba.

      Usuń
    2. Witaj Aniu przeglądałam twoją stronę i bardzo mi się spodobała. Chciałam bym się z spotkać i porozmawiać na temat twoich prac.Ja mam na imię Kasia jestem z Warszawy moją pasją jest malarstwo ,mój tata był malarzem .Malował różne obrazy .krajobrazy portrety kwiaty.Ja jestem teraz bez pracy, po śmierci moich rodziców zostałam sama i nie ma środków do życia.Szukam pracy.

      Usuń
  2. Twój blog bardzo mi się podoba i postanowiłam , że dodam Cię na listę "Ostatnio znalezione , inspirujące" , na pewno będę tu częstym gościem ,
    Pozdrawiam ,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś BARDZO utalentowana. Dziękuję i pozdrawiam!
    PS
    Szukam sposobu na oprawienie kamienia bez dziurki w makramę - jak w Twojej bransoletce z niebieskim jaspisem. Może jakaś podpowiedz?....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj masz tutorial. Co prawda po rosyjsku, ale ze zdjęć da się wywnioskować, co należy zrobić :)

      http://makramexa.com/index.php?name=files&op=view&id=115

      Usuń
  4. oglądałam galerie Twoich prac, piękne i bardzo oryginalne, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za Twego bloga , to Twoja zasługa że makrama od miesiąca towarzyszy mi codziennie ,dziub się śmieje a do pracy codziennie inna branzoletka , bardzo podobają mi się Twoje prace,
    powodzenie na przyszłość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło przeczytać taki komentarz. Motywuje mnie to do pisania kolejnych postów :)

      Usuń
  6. Hej, jak to zwykle bywa w necie, trafiłam tu przypadkiem.
    Bardzo ładne, ciekawe i różnorodne prace, wykonane z niezwykłą starannością. Tutoriale doskonałe! Na pewno z nich skorzystam! Szukałam w necie dobrych instrukcji ale nie zadowalały mnie. Twoje są świetne.
    Gratuluję pięknych pasji!
    Ja wróciłam do rękodzieła w wieku dojrzałym. Ostatnio pochłania mnie wszystko co wiąże się z recyklingiem, a szczególnie papierowa wiklina i łączenie jej z innymi technikami. Zapraszam na moją FB stronkę https://www.facebook.com/pages/Splotki-z-odzysku/457064484421093?ref_type=bookmark
    Serdecznie pozdrawiam :)

    PS zapraszam też na mój drugi/pierwszy blog, kulinarny (wejście aktywny link profilu), może cię zaciekawi ;)
    EM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś przeoczyłam Twój komentarz. Bardzo mi miło, że moje posty się podobają :). Chętnie odwiedzę Twoją stronę i bloga.

      Usuń
  7. Witaj Aniu z przyjemnością dołączam do Twoich fanów :) Masz ogromny talent, chętnie skorzystam z Twoich porad. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, trafiłam "do Ciebie" ponieważ szukałam pomocy technicznej przy prowadzeniu bloga. Świetnie opisałaś co trzeba zrobić. Dodatkowo jestem pod wrażeniem Twoich zdolności manualnych - rób nadal to co kochasz :)
    Pozdrawiam
    Zapraszam na mój blog - klik!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, to mamy coś wspólnego :-) kocham rękodzieło i lubię eksperymenty w różnych technikach. Początkowo był haft krzyżykowy, którym bawiłam się ponad 10 lat. Potem weszło pergamano, haft matematyczny, decoupage, scrapbooking, a teraz moją głowę zaprzątają koraliki (sznury szydełkowe) i makrama. Obecnie niestety za dużo czasu nie mam na swoje przyjemności, bo w moim życiu z 2.5 roku temu pojawił się jeden szkrab, niecały rok temu drugi. Dzieci są całym moim światem, którym poświęcam cały wolny czas po powrocie z pracy, a jak grzecznie zasną w swoich łóżeczkach, no i jeśli ja nie padnę podczas usypiania razem z nimi, zanurzam się w swoich zainteresowaniach ;-)

    Aniu rób, to co kochasz, twórz, bo bez swoich pasji, zainteresowań życie było by smutne, bo co to było by za życie, gdyby nie można było robić tego co się kocha ;-) Dodaję Twojego bloga do ulubionych i na pewno jeszcze nie raz tu zajrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czuję, że często będę do Ciebie zaglądać :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Gosia :)

    OdpowiedzUsuń