poniedziałek, 16 czerwca 2014

Owoce warsztatów kartkowych


Dziś zapraszam Was do obejrzenia dwóch kartek, które poczyniłam podczas warsztatów kartkowych u MiniArt, czyli u Moniki.

Kartek nie prezentowałam wcześniej, gdyż zostały przygotowane na prezent ślubny i nie chciałam się z nimi zdradzić ;)

Pierwsza kartka w odcieniach fioletu.

Kartki okolicznościowe - ślub - 1

Kartki okolicznościowe - ślub - 2

Kartki okolicznościowe - ślub - 3


Druga niebiesko błękitna.

Kartki okolicznościowe - ślub - 4

Kartki okolicznościowe - ślub - 5

Kartki okolicznościowe - ślub - 6

No i na koniec kartki koło siebie. W tym zdjęciu (na podłodze ;)) udało mi się lepiej uchwycić wygląd pięknych pudełeczek na kartki, które też robiliśmy na warsztatach :)

Kartki okolicznościowe - ślub - 7


No i na koniec ja podczas pracy ;)

Warsztaty kartkowe

Więcej zdjęć z warsztatów oraz prace innych uczestniczek można zobaczyć na blogu Moniki.

Jeżeli chodzi o warsztaty, to mi bardzo się na nich podobało. Miła atmosfera, profesjonalne podejście i przygotowanie :) Jeżeli macie okazję zawitać do Warszawy, to gorąco polecam! :)

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

5 komentarzy:

  1. Aniu, dziękuję za miłe słowa o moich warsztatach :) Twoje karteczki wyszły ślicznie a obdarowani na pewno byli zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłe słowa są w pełni zasłużone :) Cieszę się, że mogłam polecić czytelnikom dobry sposób na spędzenie czasu. A obdarowani faktycznie byli zachwyceni :)

      Usuń
  2. Obie bardzo ładne, ale ta w niebieskościach mnie urzekła:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki wyglądają przepięknie, takie subtelne i delikatne :)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń