sobota, 4 kwietnia 2015

Tutorial - bransoletka makramowa trzyrzędowa


Bransoletki makramowe

Ostatnio jakoś piszę rzadziej. Za to mam nadzieję, że jak już przychodzę, to z fajnościami i porządnymi kawałkami wiedzy :).

Tym razem zapraszam Was do tutorial na bransoletkę makramową trzyrzędową z zapięciem na guzik! Film ma ponad godzinę i krok po kroku wyjaśnia, jak zrobić taką bransoletkę.

Polecam wersję HD. Co prawda wydłuża to nieco czas ładowania, ale myślę, że warto, bo widać wtedy wszystkie detale zaplatania. Warto też zajrzeć do spisu treści w opisie na youtube - linkuje on do konkretnych miejsc w filmie, co jest pomocne :).



Film nakręciłam we współpracy ze sklepem Onyks.eu. Zasponsorował on moją pracę dla Was. Zapraszam więc do odwiedzania sklepu oraz bloga Onyksa!

Sklep zajmuję się sprzedażą półfabrykatów do tworzenia biżuterii oraz prowadzeniem kursów artystycznych.

Warsztaty makramaPochwalę się jeszcze, że właśnie i ja prowadzę zajęcia w Onyksie. I właśnie w poprzednią sobotę prowadziłam zajęcia z wykonywania bransoletki trzyrzędowej z zapięciem na guzik.

A tu taki smaczek, czyli plan zajęć, które ostatnio prowadziłam.

















I jeszcze pinka :)


Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

11 komentarzy:

  1. Patrzę z podziwem na Twoje prace!!!!
    Życzę ZDROWYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dalej jak tydzień temu zrobiłam trzyrzędówkę z jakiegoś rosyjskiego tutka, gdybym tylko się powstrzymała i od razu skorzystała z Twojego poradnika, uniknęłabym wielu błędów. Świetny kurs, bardzo dokładny i precyzyjny. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Aniu :-). Już zrobiłam swoje trzyrzędowe cudeńko! Gdyby nie Twój tutorial i szczegółowe wyjaśnienia pewnie powtórzyłabym za Asią, że popełniłam wiele błędów, a tak mogę się pochwalić, że jak na pierwszą trzyrzędówkę wyszło mi całkiem, całkiem!
    Czekam na Twoje kolejne filmiki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tutorial jak zwykle świetny, tylko dlaczego robótka jest napisana przez "u"???

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie pani kupiła te pastelowe koraliki, bo bardzo mi się spodobały?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog i bransoletki. Zapraszam Cie także na mojego bloga (i wszystkich czytelników Twojego) http://bizubynika.blogspot.com/. Tu także raz na jakiś czas piszę o makramie. I jeszcze raz świetny blog.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś dopiero odkryłam Twojego super bloga!
    Po pierwsze bardzo podobają mi się Twoje bransoletki. Są świetne, masz talent do takich rzeczy :-)
    Po drugie, dzięki za tutoriale. Sama pewnego czasu bazowałam na internetowych samouczkach, aby nauczyć się robić coś z niczego w swojej twórczej tematyce. I nie byłoby mnie tutaj, gdyby nie one. Jak tylko znajdę czas, to chyba spróbuję zrobić coś z makramy wg. Twoich porad.
    Tymczasem, może masz ochotę odwiedzić mój blog? Zobaczyć co porabiam? Zapraszam: http://newyearsedd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, byłam na Twoim kursie makramy w Onyksie w listopadzie i chcę Ci bardzo podziękować, bo zachęciłaś mnie bardzo do sznurków i makramy :). Zrobiłam już kilkanaście bransoletek i sięgnęłam też po Twój niniejszy tutorial, go którego nas zachęcałaś. Świetnie przygotowany, bardzo dobre, przemyślane instrukcje i dzięki temu zrobiłam już 4 bransoletki trzyrzędowe. Będę czekała z niecierpliwością na tutorial dwurzędowej bransoletki, bo bardzo podoba mi się splot, a niestety nie rozpoznaję go.
    Jeszcze raz dziękuję i podziwiam Twoje dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu, tyle pracy! ;) Bardzo mi miło, że zachęciłam Cię do makramy. W dwurzędówkach korzystam tylko z węzła płaskiego. Może to Ci podpowie, jak wykonać ten splot. Nie wiem jeszcze, kiedy uda mi się zmobilizować do nakręcenia tutoriala (to mnóstwo pracy).

      Usuń
  9. Witam.Przypadkowo natrafiłam na ten tutorial.Jest świetny.Jednak mam dylemat chciałabym zrobić bransoletkę siedmiorzędową z właśnie takim zapięciem na guziczki.Może podpowiesz jak zrobić? Jak rozdzielić wtedy sznurki? Będę wdzięczna za wskazówki.Pozdrawiam ciepło.Piękne tworzysz bransoletki zakochałam się w tych wielorzędowych.

    OdpowiedzUsuń