środa, 21 listopada 2012

Zieleń


Makramowa bransoletka z malachitem 1

Makramowa bransoletka z malachitem 2

Makramowa bransoletka z malachitem 3
Makramowa bransoletka z malachitem 4

Bransoletka wykonana techniką węzłów makramowych z bawełnianego sznurka i trzech rzędów malachitu. Bransoletka posiada regulowane zapięcie.

Technika: Makrama
Materiały: malachit dysk 8x4 mm, sznurek bawełniany woskowany, metal
Całkowita długość: 22 cm
Najciaśniejsze zapięcie: 18 cm



















Makramowe kolczyki z malachitem







Kolczyki wykonane techniką węzłów makramowych z bawełnianego sznurka i malachitu.

Technika: Makrama
Materiały: malachit dysk 8x4 mm, sznurek bawełniany woskowany, metal
Całkowita długość: 4,5 cm
Długość bez bigli: 3 cm

 

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

4 komentarze:

  1. Przeglądam właśnie dokładniej co ciekawsze posty na Twoim blogu (samoczkowe lekcje czekają grzecznie, aż je wykorzystam :)) i napatrzeć się nie mogę na te równiusieńkie sploty! Wszystko wygląda jak z katalogu z biżuterią ;)
    Czy byłaby możliwość, byś pokazała w którymś samouczku, jak zrobić taką bransoletkę? Może być 2-rzędowa, by było trochę prościej... ;) Będę bardzo wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam już o takim tutorialu. Mam plan, by zrobić go w formie filmowej, ale to już trudniejsza sprawa. Nie mogę obiecać, że szybko, bo teraz mam mnóstwo spraw na głowie, ale z czasem na pewno taki tutorial też się pojawi :)

      Usuń
  2. Aniu, jeśli mogę tak mówić, zdradź proszę gdzie kupujesz sznurki woskowe. Ja kupiłam już kilka rodzajów i są takie "słabej jakości", mechacą się. Gdzie najlepiej szukać?

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń