poniedziałek, 11 lutego 2013

Tutorial Lilou już wkrótce, a tymczasem . . .



A oto zapowiedź następnego tutoriala, który dla was przygotowuję.

połowa węzła podwójnego zderzakowego

Animacja powyżej przedstawia tworzenie „połowy” węzła podwójnego zderzakowego, czyli węzła stosowanego w wspinaczce (przede wszystkim do łączenia lin o różnej średnicy). 

Bardzo lubię się wspinać, tym bardziej się zdziwiłam, gdy zobaczyłam ten sam węzeł wykorzystany w tworzeniu bransoletek typu Lilou.

A więc już wkrótce możecie się spodziewać tutoriala przedstawiającego, jak zrobić taką bransoletkę.

Bransoletka Lilou

Tymczasem, zainspirowana możliwością robienia wspinaczkowej biżuterii, stworzyłam kilka biżutków w tej właśnie tematyce.

Pierwsze zdjęcia mam nadzieję wrzucić jeszcze dziś :).
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)