czwartek, 29 maja 2014

Czwartkowy samouczek - wiosenne porządki ;)


Dziś dla odmiany samouczek organizacyjno-techniczny. Od kilku dni ślęczę i porządkuję wszystkie tutoriale i samouczki, jakie opublikowałam na blogu. Dziś przedstawię Wam efekt moich zmagań z etykietowaniem i linkowaniem :)

Mam nadzieję, że po tych zmianach będzie łatwiej poruszać się po tutorialowej części bloga.

A co konkretnie zrobiłam?

Otóż z trzech znajdujących się wcześniej na pasku górnym zakładek, czyli:

"Tutoriale"
 

















"Samouczek"
 

















"Porady techniczne"
















 

stworzyłam jedną zakładkę "Tutoriale", którą wypełniłam licznymi linkami do postów. Linki podzieliłam na różne kategorie.

Jak to przy takich przemeblowaniach bywa, musiałam się pożegnać z komentarzami z tych zakładek. 

Komentarze są dla mnie bardzo ważne, więc na pamiątkę zostawiłam sobie zdjęcie :)



















Podsumowując, teraz na blogu mam tylko jedną zakładkę w której zbieram wszystkie tutoriale i porządkuje je. Mam nadzieję, że uda mi się utrzymać taki porządek :)

A co Wy myślicie o nowej zakładce Tutoriale i takim uporządkowaniu?

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

3 komentarze:

  1. Aniu, cudownie uporządkowałaś :-). Śledziłam czwartkowe samouczki, do wcześniejszych trafiałam albo przez przypadek albo przez poszukiwanie czegoś konkretnego. Wstawienie zdjęć bardzo pomocne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest! wszystko w jednym miejscu i ze zdjęciami, które od razu pokazują o czym jest tutorial, a do tego pogrupowane. Wielkie dzięki :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Cieszę się, że Wam się podoba :)

    OdpowiedzUsuń