poniedziałek, 16 lutego 2015

Kolejny kurs z podstaw makramy - Warszawa



Jakiś czas temu chwaliłam się, że prowadzę kurs makramy. Wtedy nie zdążyłam zaprosić Was, bo bardzo szybko miejsca na zajęcia się skończyły.

Teraz piszę z wyprzedzeniem i zapraszam na zajęcia!

Kurs odbędzie się w tą sobotę tj. 21.02.2015 w godzinach 10.00 - 13.00. Cena kursu to 60 zł.

Wszelkich informacji o kursie możecie dowiedzieć się na stronie sklepu Onyks

Kurs będzie od zupełnych podstaw. Zapraszam! :)

 A tutaj wzory biżuterii, którą będziemy wykonywać podczas zajęć.

Bransoletka shamballa

Kolczyki

Bransoletka z przekładką

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

2 komentarze:

  1. Czy kursy makramy jeszcze się odbywają? Bardzo chciałabym się nauczyć makramy a znam tylko podstawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odbywają. Tyle, że najczęściej w takiej formie, że kurs organizuje jakieś miejsce np. sklep, świetlica, a ja zajmuję się tylko nauczaniem. Np w najbliższym czasie będzie w Świetlicy Środowiskowej "Świetlik" w Rybiu, ul. Spokojna 23. Tyle, że tam grupy mogą być już zapełnione.
      Może pomyślę nad samodzielnym zorganizowaniem kursu, ale raczej będzie to już nie w tym roku kalendarzowym.
      Ewentualnie zapraszam na zajęcia prywatne, wtedy proszę do mnie pisać maila :)

      Usuń