wtorek, 10 lutego 2015

Kwiat dla Kleopatry


Makramowy wisior - 1

Dawno nie brałam udziału w internetowych wyzwaniach. Ostatnio postanowiłam to zmienić, a natchnął mnie do tego metalizowany złoty sznurek, który wpadł w moje ręce i wyzwanie KK

- WYJĄTKOWE KOBIETY - KLEOPATRA


Makramowy wisior - 2

Makramowy wisior - 3

W ten sposób powstał wyjątkowy złocisty wisior z kwiatem.

Do wyplecenia go użyłam metalowej bazy, kulki niebieskiego fasetowanego kwarcu, szklanych kryształków, nici nylonowych oraz nici metalizowanych.








Makramowy wisior - 4


Nie mam w zwyczaju wrzucać lewych stron moich prac. Tym razem pomyślałam, że zaspokoję ciekawość niektórych czytelniczek ;)















Zgłaszam, więc moją pracę na wyzwanie :)



A na koniec ogłoszenie parafialne :) Otóż ostatnio mało piszę, ale to tylko dlatego, że wraz z pewnym zaprzyjaźnionym sklepem, tj. Royal-Stone pracuję nad wyjątkowo obszernym artykułem dla Was.

Artykuł pojawi się już jutro w godzinach popołudniowych! Możecie się spodziewać pokaźnej dawki wiedzy na temat wszelkich sznurków, których zdarzyło mi się używać do wyplatania :)

Buziaki :*
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)