środa, 21 listopada 2018

Powrót do domeny kreatywnaprzyjemnosc.blogspot.com

Hej,

Jak pewnie zauważyliście od kilku lat nie publikuje już nowych postów. W moim życiu sporo się zmieniło i makrama zajęła bardzo odległe miejsce w liście moich priorytetów.

Jako, że zdecydowałam się zrezygnować z obecnej domeny od początku grudnia mój adres nie będzie działał.

Przekieruję bloga na stary adres, tak żeby cała wiedza tu zgromadzona była dalej dla Was dostępna.

Adres: kreatywnaprzyjemnosc.blogspot.com

Pozdrawiam ciepło,
Anna

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

4 komentarze:

  1. Już myślałem że strona zginęła, a akurat miałem coś zapisane, dobrze że wpisałem w google nazwę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń