środa, 24 kwietnia 2013

Orientalna podkładka pod kubek


Orientalna podkładka pod kubek 1

Orientalna podkładka pod kubek 2 I udało się ;) Pierwszy post z moim nowym tworem po długiej przerwie.

Przedstawiam Wam podkładkę ceramiczną, którą wykonałam specjalnie na urodzinowy prezent dla kolegi. Podkładka jak najbardziej spełniła swoją rolę, czyli spodobała się :)

Podkładkę wykonałam z jasnej gliny i kilku rodzajów szkliw.

Technika: Ceramika
Materiały: Glina, szkliwo
Średnica: około 12,5 cm





Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

4 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wykonane, te orientalne wzory świetnie się prezentują. Nie dziwie się , że prezent się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Bardzo mi miło, gdy czytam takie komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczna, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń