czwartek, 25 września 2014

Kurs na bransoletkę shamballa - samouczek 35



Długo zastanawiałam się, jak tu się zabrać za kursy wideo tak, żeby to miało ręce i nogi. Postanowiłam, że zacznę od "początku" i najpierw nakręcę tutorial na znaną już wielu z Was bransoletkę shamballa, czyli bransoletkę z jednym rzędem koralików.

W kolejnych planach mam bransoletki dwurzędowe, a następnie trzy- i pięcio-, a dalej - kto wie :)
Powoli też tworzę listę tutoriali, o które mnie prosicie w komentarzach. Może tempa nie mam zawrotnego, ale wszystko notuję i zapewne kiedyś wykonam :)





Zapraszam więc na filmowy tutorial na temat tego, jak krok po kroku wykonać bransoletkę shamballa.

Jeżeli ktoś wolałby wersję fotograficzną, to informuję że taka już istnieje.




Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

6 komentarzy:

  1. Super bransoletki :) Ale ja i tak takich nie umiem :((

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, jeszcze raz powtórzę - bardzo przejrzyście robisz te filmiki.
    Ciekawa jestem co jest na Twojej liście tutoriali do zrobienia, ale ja chętnie zobaczyłabym jak oprawiasz kamienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już jest na mojej liście. Brakuje tylko czasu ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajny tutorial ;)
    Chciałabym kiedyś zobaczyć instrukcję na taką bransoletkę: http://www.knotjustmacrame.com/2013/05/year-of-jewelry-week-18-pantone-2013.html Może mogłabyś taką wykonać i nas nauczyć? Bo ze zdjęć to ja nie bardzo łapię :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawa na oko dość prosta, ale jeszcze niebardzo w moim stylu. Musiałabym zrobić to "po swojemu" - wtedy pewnie się pochwalę :) (dopisuję do długaśnej listy tutoriali, które należałoby zrobić ;) ).

      Usuń