piątek, 19 września 2014

Bransoletka makramowa siedmorzędowa - gotowa :)




Wreszcie udało mi się napisać posta o moim skarbie :). Zapowiadałam, że będzie to na dniach, tymczasem pochorowałam się trochę i niebardzo miałam wenę, by pisać.

Dziś wena wróciła. Przedstawiam więc Wam gotową bransoletkę makamową siedmiorzędową z kulkami apatytu :)

Bransoletka makramowa siedmorzędowa 2

Bransoletka makramowa siedmorzędowa 3Z mojego tworu jestem niezmiernie dumna.

Najwięcej pracy zabrało mi zrobienie zapięcia. Zdecydowałam się bowiem, że będzie ono zapinać się aż na 3 "guziki", a konkretnie ażurowe srebrne kulki.










Bransoletka makramowa siedmorzędowa 4




















Śliczne kamienie, których użyłam do wyplecenia bransoletki to kulki apatytu. Choć kosztowały sporo myślę, że warto :)

Bransoletka makramowa siedmorzędowa 5

 A na koniec fotki bransoletki na mojej ręce.

Bransoletka makramowa siedmorzędowa 6

Bransoletka makramowa siedmorzędowa 7

Bransoletka makramowa siedmorzędowa 8

Bransoletka makramowa siedmorzędowa 9

Na koniec obrazek na Pinteresta.

Bransoletka makramowa siedmorzędowa 10

Wracam do życia po kilkudniowej przerwie od blogowania, także w najbliższym czasie możecie się spodziewać moich odpowiedzi na zaległe maile i komentarze. Szykuję też dla Was kilka fotek i króciutką relację z pierwszych dwóch zajęć kursu złotniczego w Antidotum oraz tutorial filmowy, więc trzymajcie kciuki za moją wenę do pracy ;)

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

11 komentarzy:

  1. Fantastyczna! I te guziczki.. ech.. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, nie mogę się napatrzeć ;) choć sama tak szerokich na ręku nosić nie lubię. Ale te kamienie fantastyczne, jaka jest ich wielkość? A sama bransoletka nie jest ciężka?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, dopracowana i świetnie leży. Zapięcie idealnie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Nie spodziewałam się aż takiego efektu! Zapięcie bardzo przemyślane. Bransoletka na pewno swoje waży :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna!Zapięcie bardzo efektowne!Jaka jest wielkość kamieni?

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle miłych komentarzy! To zachęca do pracy :)

    Kamienie mają 8mm średnicy, a srebrne kulki, które wykorzystałam w zapięciu, 10mm. Bransoletka jest dość ciężka - waży 95g, ale ja lubię takie cięższe bransoletki. Dobrze się w takich czuję. Co innego kolczyki, czy naszyjnik - to wolę, żeby było lżejsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, ona jest absolutnie fantastyczna!:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. This is beautiful! You do wonderful work!

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie zakupię projekt, wersję dla początkujących, czy jest taka możliwość??? Bo ja bardzo, baardzo podziwiam, ale jednocześnie strasznie chciałabym zrobić takie coś samodzielnie. Jeśli jest taka możłiwość, bardzo uprzejmie proszę o kontakt margarettkaczyk@gmail.com. Z góry dziękuję!!

    OdpowiedzUsuń