czwartek, 13 listopada 2014

Kolczyki dla "panny młodej"


Długo mnie nie było w blogowym świecie. Powody są dużej wagi i, jak wszystko się już okaże, co i jak, to się pewnie pochwalę :)

A teraz wracam do żywych, choć post na nieco umarły temat ;)

Dziś zaprezentuję Wam kolczyki, które przygotowałam na wyzwanie Kreatywnego Kufra "Gnijąca panna młoda"




Kolczyki miały być mroczne, ale jednocześnie nawiązywać do ciekawej kolorystyki filmu.

Skupiłam się na fioletach i kolorze żółtym. Dodatkowo chciałam, aby kolczyki miały iście ślubny kształt. Mam nadzieje, że się udało :)

Kolczyki wykonałam z półfabrykatów ze srebra i sznurka, a raczej już nici (bo to takie cieniutkie) nylonowej. Śliczne żółte krople to cytryny :)












Jako, że dawno nie pisałam postów, mam dla Was mały ciekawy bonusik, czyli kilka fotek z powstawania kolczyków :)

No i banerek samego wyzwania:

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

13 komentarzy:

  1. Wow! Niesamowite! Zaintrygowałaś tą "wagą" :P

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne <3 według mi niesamowicie się wbiłaś w tematykę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) może uda mi się wywalczyć nagrodę ;)

      Usuń
  3. Aniu, gdzieś Ty była jak Cię nie było?! A wiem, zgłębiasz wiedzę tajemną :-)
    Gdyby nie wyzwanie KK to nawet nie wiedziałabym, że jest taki film, ale jak widzę dostarcza ciekawych inspiracji :-)
    Świetne połączenie! Dziękuję za bonusik :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście udało mi się wrócić ;) A film polecam - bardzo fajny.

      Usuń
  4. Piękne. Zakochałam się w nich;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki wspaniale nawiązują do filmu ;) Powodzenia w wyzwaniu, bo praca wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne. Świetne odzwierciedlenie tematyki.
    Cieszę się, że już wróciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne!! Niesamowicie oryginalna i kreatywna praca :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pod wrażeniem :) Pomysłowy wzór kolczyka

    OdpowiedzUsuń