niedziela, 25 października 2015

Bransoletki dwurzędowe



Bransoletki makramowe


Ostatnio w moim sklepie na Etsy pojawiło się sporo bransoletek dwurzędowych. Jakoś tak spodobał mi się ten wzór i postanowiłam zrobić więcej takich :).

Niewątpliwą zaletą wzoru jest możliwość wykorzystania zapięcia typu shamballa, które umożliwia pełną regulację rozmiaru :). Oprócz tego wyplotłam kilka bransoletek z zapięciem na guzik.

A teraz zapraszam na fotki z fajnym zbliżeniem. Można zobaczyć, jakie kamienie poszły w ruch.

Żeby Was nie zanudzić daję po jednej fotce każdej z bransoletek, a więcej zdjęć można zobaczyć w linkach do sklepu które daję pod zdjęciami.


Makramowa bransoletka z kwarcem

Pleciona bransoletka z Turmalinem

Pleciona bransoletka z agatem

Pleciona bransoletka z Chryzoprazem

Pleciona bransoletka Rodonit i Piryt

Pleciona bransoletka Agat fasetowany

Makramowa bransoletka w pastelowych kolorach

Pleciona bransoletka z fasetowanym jadeitem

Pleciona bransoletka z marmurem


 A tu jedna czarna owieczka się trafiła na ciemnym tle ;)

Pleciona bransoletka z agatem fasetowanym
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

9 komentarzy:

  1. Piękne są te Twoje bransoletki jestem pod wrażeniem!!!
    Pozdrawiam mila

    OdpowiedzUsuń
  2. Chryzopas skradł moje serce :))
    Piękne bransoletki, śliczne

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Niektóre koraliki wyglądają jak landrynki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie przecudne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy można prosić o mały tutorial na temat dwurzędowych w tej wersji?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudne są te bransoletki.pOZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cudne są te bransoletki.pOZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega!!!Może jakiś mały tutorial jak wykonać ten wzór?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz niestety nie mam czasu na tutoriale :(. Może uda się coś, gdy pogoda będzie lepsza, tj. ciepło i ładne słoneczko ;)

      Usuń