piątek, 2 października 2015

Ja na Etsy - polecam portal.


Jak w temacie ;)

Przyszłam się pochwalić fotkami, jakie przygotowałam w związku z otwieraniem sklepu na Etsy.

Jeżeli planujecie zakupić jakąś ładną rzecz, np. ręcznie wykonaną lub vintage, ten portal do idealne miejsce. Znajdziecie tam ogromny wybór produktów od twórców i sprzedawców z całego świata. To aktualnie największy rynek tego typu przedmiotów online.

Jeżeli sprzedajecie swoje rękodzieło i zastanawiacie się nad jakimś miejscem w sieci, to również polecam Etsy. Co prawda wszystko jest po angielsku, ale jak znamy choć trochę ten język, to da się sprawę ogarnąć. Za to portal ma bardzo atrakcyjne marże (3.5% + $0.20 za wystawienie przedmiotu) i dostęp do klientów z całego świata.

Mój sklep na Etsy obecnie wygląda tak. Bardzo nad nim pracuję i mam nadzieję, że wkrótce się rozwinie :)

A tutaj fotki, które ostatnio przygotowałam w ramach prezentacji mojego sklepu dla odwiedzających.
Mam nadzieję, że nie tylko ja uważam, że fajnie wyszły ;).











Do zobaczenia na Etsy! ;)
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

3 komentarze:

  1. Gratuluję założenia sklepu :) Zdjęcia wyszły świetne

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia świetnie obrazują Twoją pracę :) są super :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia świetne! A Twoje prace rewelacyjne :) Uwielbiam i podziwiam Twój talent. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń