sobota, 20 lutego 2016

Rajski ogród


Makramowy naszyjnik

Makramowy naszyjnikDziś zapraszam Was na zdjęcia mojej najnowszej pracy, tj. naszyjnika inspirowanego tematem "Raj utracony". Naszyjnik powstał na kalendarzowy konkurs sklepu Royal-Stone.

Wyplotłam go z nylonowego sznurka, natomiast za owoce posłużyły mi kulki morganitu. Bardzo ładnie dobrały mi się pod kolory sznurków :).

Na potrzeby konkursu nawet zmierzyłam, ile mi zajęło zrobienie tej masy supełków. Okazuje się, że to co najmniej 32 godziny. Nie licząc rozkminy ;).

Makramowy naszyjnikJeżeli chodzi o powiązanie mojej pracy z tematem, to początkowo myślałam o zrobieniu po prostu jabłonki. Potem jednak pomysł ewoluował i postanowiłam wypleść więcej, niż jedno drzewko. Powstały cztery, splecione ze sobą. Tak moim zdaniem jest bardziej rajsko i tajemniczo ;).

Żeby było zabawniej, w mojej głowie jedno z tych drzewek dalej jest tą zakazaną "jabłonką", choć jabłonki wcale nie przypomina...

Naszyjnik jest asymetryczny. Rozpoczyna się korzeniami, potem rozwija się i rozszerza w koronę drzew, a na drugim końcu zmniejsza i kończy liśćmi.

Na koniec kilka fotek makro ukazujących moje dopieszczone listeczki naszyjnika :). Jestem z nich mega zadowolona!

Makramowy naszyjnik

Makramowy naszyjnik

Makramowy naszyjnik

A na dniach możecie się spodziewać posta ze zdjęciami z powstawania naszyjnika. Będzie mnóstwo niteczek na zdjęciach ;).
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

9 komentarzy:

  1. Każde drzewko ma inny kształt listków, dopiero teraz zauważyłam. Niesamowity pomysł i świetne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Praca godna mistrza,przepiękny ,niezwykły i ogromnie czasochłonny
    Podziwiam wszystkie Twoje prace !!!!
    Pozdrawiam mila

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbliżenie na zdjęciach ukazuje jak dużo pracy włożyłaś by naszyjnik mógł powstać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ to wszystko jest dopieszczone! Listki fantastyczne! Makrama na najwższym stopniu wtajemniczenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Miło, że do mnie zaglądacie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalny naszyjnik, widać mistrzostwo w rękach :)

    OdpowiedzUsuń