sobota, 13 lutego 2016

Zaczynam przygodę z Instagramem

Dziś założyłam sobie Instagrama, na którego będę wrzucać fotki moich prac w trakcie ich powstawania. Pomyślałam, że to doskonałe narzędzie, bo wrzucenie fotki zajmuje znacznie mniej czasu, niż napisanie posta. W związku z tym, że to czas mnie przede wszystkim ogranicza, postów na blogu jest ostatnio dużo mniej. Jeżeli kogoś ciekawi, co ja robię (a robię dużo, tylko nie mam czasu o tym pisać ;) ), to zapraszam na swojego Instagrama. Aktualnie zajmuję się tworzeniem naszyjnika na konkurs Royal Stone, więc możecie spodziewać się wielu zdjęć z jego powstawania, np. takiego


Na Instagrama planuję wrzucać też fotki swoich innych prac makramowych i fotki z zajęć złotniczych i swoich postępów w nauce :).

Tutaj link do mojego profilu na Instagramie, https://www.instagram.com/annarudzka.jewelry.
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

4 komentarze: