środa, 13 lipca 2016

Naszyjnik dla dobrej wróżki ;)

makramowy naszyjnik 1

makramowy naszyjnik 2W poprzednim poście wrzucałam fotki tego naszyjnika, ale jako, że dopiero teraz wzięłam się za jego opis i wystawienie na etsy to dopiero teraz uzupełniam kilka informacji na jego temat.

Naszyjnik wykonałam, jak to u mnie zwykle bywa, techniką makramy. Użyłam nylonowego sznurka oraz sznurka metalizowanego.

Ten śliczny zielony kamyczek w centralnej części naszyjnika to topaz w kształcie fasetowanej łezki. Poza nim naszyjnik ozdabiają perełki i korale z muszli.

makramowy naszyjnik 3
Całość naszyjnika wyplotłam na 2 metalowych bazach, które złożyłam ze sobą tak, żeby również tył pracy wyglądał atrakcyjnie. Z prawej strony zdjęcie, jak naszyjnik wygląda po "lewej" stronie.

Naszyjnik był swojego rodzaju makramowym freestylem i wyszedł mi dosyć "czarująco", stąd i zabawny tytuł dla tego posta ;)








No i na koniec naszyjnik na modelce.

Naszyjnik jest już dostępny w moim sklepie na etsy :)

makramowy naszyjnik 4

makramowy naszyjnik 5
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

3 komentarze:

  1. Wszystko co robisz jest przepiękne i niesamowite!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. I choć za oknem mam szaro i deszczowo to w sercu piękny maj !! Po takiej wizycie zawsze wszystko wraca do harmonii, dobrze było Cie odwiedzić !! Same wspaniałości tu znajduję ! Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego zyczę <3

    OdpowiedzUsuń