piątek, 6 grudnia 2013

Co zjadło wczorajszy samouczek? - zapowiedź naszyjnika


Makrama naszyjnik

Makrama naszyjnik 2
Jak pewnie część osób zauważyła, wczoraj nie opublikowałam samouczka. Spokojnie - nie zarzuciłam pomysłu - w przyszły czwartek samouczek się pojawi :)

Drogą wyjaśnienia pokażę, co zjada ostatnio cały mój wolny czas, a tym samym, co zjadło wczorajszego samouczka ;)

Oto część centralna powstającego makramowego naszyjnika Naszyjnik składa się z pięknego zielonego jaspisu o średnicy 3,5 centymetra, złocistych koralików toho i niezliczonej ilości supełków, która wciąż przyrasta.

Dawno nie robiłam takiego dużego projektu i jakoś tak mi się do nich zatęskniło. Dodatkowo KK zapodał nowy temat, któremu nie mogłam się oprzeć, czyli forma- naszyjnik. Trzymajcie kciuki, żebym zdążyła na wyzwanie :)


Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

9 komentarzy:

  1. O mam! Ależ wyzwanie! Podziwiam Twoje umiejętności i wielką cierpliwość. Mam nadzieję, że pokażesz nam ukończony naszyjnik. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że pokażę :) Przy sprzyjających wiatrach i dobrym tempie powinnam dziś skończyć. Jak juro będzie dobre światło do zdjęć, to pochwalę się dość szybko.

      Usuń
  2. Zapowiada się piękny naszyjnik, będę trzymała kciuki w wyzwaniu KK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda niesamowicie! :) jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś mi się zdaje, że to będzie Twój drugi naszyjnik który będzie mi się śnił po nocach... Jesienna Kolia była dla mnie niesamowitym impulsem i inspiracją - dzięki niej zaczęłam pleść sznurki :-).
    Trzymam mocno kciuki w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Ten jest w zupełnie w innym stylu, niż Jesienna kolia. Mam nadzieję, że koszmarów generować nie będzie ;)

      Usuń
  5. Już teraz wygląda obłędnie. Z niecierpliwością czekam na efekt końcowy :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już pojawił się efekt końcowy. Mam nadzieję, że się podoba :)

      Usuń