sobota, 21 grudnia 2013

Mrok


Makramaowy naszyjnik - krzyż 1

 Makramaowy naszyjnik - krzyż 2Makramaowy naszyjnik - krzyż 3

Makramaowy naszyjnik - krzyż 4Jakoś dawno nie pojawiały się u mnie nowe prace. Nie jest tak, że ich nie robię. Po prostu kompletnie nie ma warunków na fotografowanie. Pochmurnie i zzzzimno.

Dziś zmobilizowałam się i rozstawiłam lampy i namiot. W końcu nie mogę wciąż odkładać robienia fotek, czekając na naturalne światło i lepszą pogodę.

Przedstawiam Wam dziś pracę zupełnie inną niż moje pozostałe. Czarny krzyż z fasetowanym sodalitem i koralikami od Preciosy, którymi chwaliłam się jakiś czas temu.  

Zastanawiałam, się co mnie tchnęło na taki mroczny naszyjnik. No i doszłam do wniosku, że to wpływ książki "Pan lodowego ogrodu", która ostatnio mnie pochłonęła. Książka świetna!

A wracając do naszyjnika. Wyszedł mi całkiem pokaźnych rozmiarów. Całkowita długość zawieszki to prawie 11 cm. Zawiesiłam ją na ciekawie plecionym sznurku z czterech wątków o długości 95 cm. Postanowiłam, że naszyjnik będzie się zawiązywać na szyi tak, by można było sobie dobrać długość do dekoltu :)

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

12 komentarzy:

  1. Fajny, taki tajemniczy :) Ja bym jednak takiego nie nosiła, gdyż krzyż to dla mnie symbol religijny i nie mogłabym traktować go jako ozdoby a ten akurat by pasował do jakiejś czarnej gotyckiej sukni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm, jak mroczno :) bardzo podoba mi się wykonanie i pomysł :) inspiracja również - uwielbiam tę książkę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka genialna. Mnie już została niestety tylko końcówka do przeczytania.

      Usuń
  3. No, no, mrocznie gotycko... czyli tak jak lubię :-). Faktycznie Aniu, przyzwyczaiłaś nas do samouczków, a Twoich aktualnych prac jakby mniej, tym bardzie się cieszę, że gdy już prezentujesz coś nowego, to jest i zaskakujące i w moim stylu :-). A polskich autorów też lubię,..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że się podoba :) Zobaczymy, jak w nowym roku wyjdzie mi publikowanie moich prac :)

      Usuń
  4. Praca robi wrażenie! Piękny krzyż!
    Aniu, wszystkiego najlepszego, spokoju i miłości , a w Nowym Roku życzę spełnienia marzeń i oby wena twórcza Cię nie opuszczała:)) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Aniu! Święty Mikołaj przyniósł mi wspinaczkową bransoletkę z mini globusem i stópką. Podejrzewam (nie bezpodstawnie), że masz z tym coś wspólnego... Dzięki, pozdrowienia i powodzenia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najbardziej mam. Niech się dobrze nosi :) Również pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

      Usuń
  6. Twoje makramy są niesamowite! Ten wyplatany krzyż robi wielkie wrażenie!

    OdpowiedzUsuń