wtorek, 3 grudnia 2013

Nowości i miłe niespodzianki :)

Nowości


Chciałam pochwalić się, że zdecydowałam się na założenie domeny dla mojego bloga. Trochę poczytałam na ten temat i okazuję się, że posiadanie domeny bywa przydatne.

Podpięcie domeny podobno jest całkiem prostą sprawą. Podobno, gdyż tym aspektem mojego blogowania zajął się mój Kamil. Jak na razie wszystko śmiga poprawnie. Może się zdarzyć mały bałagan w starych postach, ale mam nadzieję, że nie będzie go za dużo i jakoś sobie z nim poradzę :)

A tak wygląda mój nowy adres :









Oczywiście, poprzedni adres z bloggera też działa :)


A teraz miłe niespodzianki


Zacznę chronologicznie, czyli od paczuszki, którą dostałam od PRECIOSA ORNELA

Jakiś czas temu zapisałam się u nich na stronie na ciekawą akcję reklamową i w związku z tym zdarza mi się teraz dostawać miłe niespodzianki.

BEADS FOR BLOG POST












O poprzedniej paczuszce od PRECIOSA możecie przeczytać w moim starszym poście . Dla zainteresowanych link do informacji na temat akcji i miejsca, gdzie można się zapisać. Polecam! :)

















A teraz wyróżnienie od pocopotka j autorki bloga kobieta kuchenna, za które bardzo dziękuję!


Co należy uczynić:
-pokazać nagrodę i podziękować za nominację
-ujawnia 7 nieznanych faktów o sobie
-nominować 7 blogów do zabawy i je o tym poinformować

Tak tak jesteśmy przy drugim myślniku więc trzeba by o sobie coś napisać, a to do łatwych nie należy ;)

To może tak:
1. Uwielbiam sport, a przede wszystkim wspinaczkę :).
2. Przepadam za spędzaniem wolnego czasu na trekingach w górach.
3. Zawsze gdy wychodzę z domu, po zamknięciu drzwi na klucz MUSZĘ nacisnąć na klamkę, aby sprawdzić czy drzwi są zamknięte.
4. Jeżeli chodzi o ceramikę, koło nie jest moją mocną stroną. Podobno pracując przy kole potrafię ubabrać się jak nikt inny ;)


5. Panicznie boję się igieł. Szczepionki dostaję na leżąco i nigdy nie miałam pobieranej krwi. Już na samą myśl o tym robi mi się słabo.
6. Jestem zwierzolubem. Kocham moich braci mniejszych, co nie przeszkadza mi panicznie bać się nieznajomych psów i brzydzić wszelkich pająków.
7. Mam dwie świnki morskie (w tym poście troszkę zdjęć moich panienek). Na zdjęciu Duża właśnie zasypia. Słodziak :)


A teraz moje nominacje blogów (kolejność przypadkowa):

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

4 komentarze:

  1. Ooo, bardzo dziękuję za wyróżnienie :) Strasznie mi miło :) Dziękuję jeszcze raz. A Ty piękności tworzysz, ah te bransoletki :) Wspaniałe! Pozaglądam do Ciebie jeśli mogę częściej ;) Pozdrawiam cieplutko i jeszcze raz dziękuję. Wezmę udział w zabawie, ale jeśli pozwolisz w trochę wolniejszym czasie czyli pewnie już po świętach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło mi, że masz ochotę oglądać moje prace :)

      Pewnie :) Rozumiem Cię doskonale - napisać posta to czasem duuużo pracy. A jak trzeba jeszcze na takie trudne pytania odpowiadać, to trochę trwa.

      Usuń
  2. Też słyszałam, że własna domena bywa na wagę złota :) powodzenia zatem i gratulacje za wyróżnienie :) bo piękne rzeczy tworzysz i jak najbardziej zasłużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń