piątek, 17 stycznia 2014

Wyniki Candy


Candy - losowanie 1

Candy - losowanie 2
Candy - losowanie 3
Zmobilizowałam się wreszcie i wzięłam za rozstrzygnięcie mojego candy :)

O ile losowanie wyszło mi sprawnie, bo to nie ja musiałam decydować, to wybranie samodzielnie zwycięzcy było niebywale trudne.

Do tego stopnia nie mogłam się zdecydować, że postanowiłam dorzucić jeszcze jeden zestaw makramowy i wybrać dwie takie osoby.







Tak więc... Oto szczęśliwy los, który otrzymuje bransoletkę oraz zestaw do robienia małych form makramowych! Należy do Oli z bloga Życie Pełne Pasji  :)

Candy - losowanie 4











Jeżeli chodzi zaś o osoby, które miałam wybrać sama, to chciałam wyróżnić (kolejność przypadkowa):

Beatę z bloga Handmade by Ranya i Anię z bloga Sosnowy gaik

Dziewczyny dostają zestaw do robienia makramy :)

Na koniec chciałam bardzo podziękować wszystkim za udział w Candy :) i oczywiście pogratulować zwycięzcom!

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

15 komentarzy:

  1. Mają dziewczyny szczęście :) Gratulacje!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczne gratulacje !!!
    Dziękuję i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow, dziękuję, jestem zaskoczona.
    Oczywiście pozytywnie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że nie uśmiechnęło się do mnie szczęście w nowym roku, a tak chciałam to urządzenie dla wnuczki:). Cóż, na loterii życia wygrałam za to wspaniałego męża:) Gratuluję wylosowanym dziewczynom wygranej:) Pozdrawiam serdecznie. Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Przemiłe sobotnia niespodzianka!
    Aniu serdecznie dziękuję za wyróżnienie!!! Gratuluję również pozostałym szczęściarom :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, dzięki za mila zabwe i zapraszam do mnie w odwiedziny http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwycięzcom! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla zwyciężczyni i pozdrowienia!:)))

    OdpowiedzUsuń