niedziela, 16 lutego 2014

Przywieszka do komórki


Przywieszka do komórki 1

Przywieszka do komórki 2
Dziś chciałam pochwalić się kolejną rzeczą, którą dla siebie zrobiłam. Otóż wzięło mnie na zrobienie przywieszki do komórki.

Bardzo lubię takie kolorowe i sympatyczne akcenty przy przedmiotach codziennego użytku i zapragnęłam sobie taki zmontować.

Przywieszka w zamyśle miała przypominać bardzo kolorowe winogrona. Kolory kamyczków dobierałam sugerując się wnętrzem futerału, co dało dość eklektyczny zbiór :)



Przywieszka do komórki 3

Jak widać, z każdej strony coś innego :)

No i na koniec mój zestaw muzyczno-komórkowy w komplecie. Jeżeli podobają się Wam słuchawki, to podpowiedzi jak je wykonać znajdziecie w samouczku 21.

Przywieszka do komórki 4

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

8 komentarzy: