czwartek, 3 lipca 2014

Podwodne szaleństwo ;)


Samouczki mają coś w sobie, że lubią być konsumowane przez inne posty ;) Tak, czy siak pracuję nad czymś dużym "samouczkowym" dla Was, także na razie będzie mały zastój w tutorialach.

Tymczasem zapraszam do posta, który miałam już opublikować jakiś czas temu i dotyczącego zapowiadanej w poprzednim poście kolii.

Dzięki dobrym serduszkom dziewczyn z Royal-Stone termin składania prac został przedłużony i udało mi się załapać :). Dziś więc będzie prezentacja pracy na konkurs.

Makramowa kolia 1

Tak oto prezentuje się pochłaniacz czasu w swej materialnej formie ;)

Kolię wyplotłam z poliestrowego sznurka, a może bardziej z poliestrowej nici, bo na sznurek to to chyba było zbyt cienkie. Namęczyłam się co nie miara, za to efekt ogromnie mi się podoba :)

Zdecydowałam, że kolia nie będzie miała osi symetrii. Stworzyłam ją tak, by przypominała podwodny chaos. Kształty maja przypominać rybie płetwy albo też muszelki, co koresponduje z tematem konkursu "ryba". Do tematu jednak przede wszystkim nawiązywałam kolorystyką.

A teraz fotki z obu boków:

Makramowa kolia 2

Makramowa kolia 3

A tutaj zdjęcie frontem:

Makramowa kolia 4
 
Makramowa kolia 5
Kolię zaczęłam wyplatać od obróżki na szyję.















Makramowa kolia 6
Następnie wyplotłam wszelkie większe muszelko-płetwy.













Makramowa kolia 7


















Makramowa kolia 8

Na koniec dodałam mniejsze muszelko- płetwy i mnóstwo mniejszych ozdób.






Makramowa kolia 9



















No i na koniec zdjęcie na modelce. Co prawda ciepłe słoneczko sprawiło, że kolia wyszła tu bardziej żółtawa, niż jest w rzeczywistości, ale zdjęcie to dobrze pokazuje, jak jest ogromna.

Makramowa kolia 10



Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

31 komentarzy:

  1. WOW! Po prostu WOW! Żadne słowa nie są w stanie opisać, jaka ta kolia jest piękna, okazała, niesamowita, a Twoje ręce takie zdolne i pracowite! Jak tylko zdjęcia rybek zostaną wrzucone na profil RS, zaraz kliknę największego like'a pod Twoją kolią! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. *.* Jesteś wielka! Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu brak mi słów ! Praca jest niesamowita, i jak cudnie leży :) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku jest piękna! <3 wielki szacunek za cierpliwość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och! Nie miałabym odwagi jej założyć, ale jest nieziemsko piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna praca! I faktycznie dopiero na modelce widać, że jest sporych rozmiarów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ..o matko..jest boska!!

    OdpowiedzUsuń
  8. To nie jest kolia. To jest DZIEŁO SZTUKI. :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, piękny i niezwykle oryginalny projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Intrygujący projekt. Brawo!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Strasznie byłam ciekawa co wyniknie z tej zapowiedzi :-). Nie zawiodłam się jak zwykle. To kolejna praca gdzie mogę podziwiać Twoją wyobraźnię i perfekcyjne wykonanie. A na samouczek czekam... pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna, największe wrażenie robi na modelce!

    OdpowiedzUsuń
  13. Powtórzę raz jeszcze: arcydzieło! Wspaniałe kolory i te zawijaski, pięknie wygląda na szyi.. Niesamowity! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. najlepszy, trzymam kciuki :-) .....i zostanę tu na dłużej pooglądać pozostałe cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wracam z treningu, a tu tyle przemiłych komentarzy :) Dziękuję, dziewczyny :) !

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod wielkim wrażeniem! WoW!!!! wspaniały efekt, cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O matko, jakie to ładne! o.O Aż mi mowę odjęło, to jest wręcz przepiękne! Mówię 'to' a bardziej pasowałoby określenie dzieło sztuki, dla mnie rewelacja! Sama chciałabym fotografować takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zjawiskowa! Jestem ciekawa czy sznurki potem jakoś dowiązujesz czy od razu musisz mieć odpowiednią długość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety - ta druga opcja. Czasem zdarza się coś dowiązać, ale rozpoczynając nowy wątek, a nie uzupełniając brakującą nitkę.

      Usuń
  19. Łał!! Ale super!!! Oryginał z pewnością:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała kolia, trzymam kciuki za wyzwanie i podziwiam za zacięcie w supłaniu tak cieniutkiej niteczki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś nieprawdopodobnie utalentowana! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo bardzo dziękuję! Cieszę się, że udało się wygrać :). Za jakiś czas pochwalę się łupami.

    OdpowiedzUsuń
  23. ¡¡¡¡¡Uuuuuuppppssss!!!!! Una Diosa de gargantilla, hermosa divina, ufff!!! Eres extraordinaria Anna.

    OdpowiedzUsuń