poniedziałek, 7 lipca 2014

Subtelnie i z klasą



Dla odmiany od poprzednich projektów przedstawiam Wam coś prostego i klasycznego - trzy shamballki z kamieniami.

Co jedna, to ładniejsza :). Wykonanie bardzo klasyczne ze sznurkiem bawełnianym woskowanym.

Pierwsza z oponkami fasetowanego onyksu. Końcówki ozdobione oponkami pirytu.

Moja faworytka ;)





Druga z kulkami fasetowanego ametystu, a na końcówkach malutkie jadeity fasetowane.





I trzecia z drobnymi oponkami jaspisu cesarskiego. Tu na końcówkach również oponki pirytu.




Na koniec pozwolę sobie przypomnieć o moim ostatnim dużym projekcie, czyli kolii. Bierze ona udział w konkursie, także jeżeli macie ochotę - głosujcie :)

Makramowa kolia 10



Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

9 komentarzy:

  1. Śliczne bransoletki powstały :) Mój głos już masz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, szczególnie ta z czerwonego jaspisu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletki rzeczywiście, co jedna to ładniejsza.
    A kolia po prostu zabójcza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Subtelnie i z klasą, chyba lepiej nie da się tego określić. Na ryby zagłosowałam, to prawdziwy majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moją faworytką jest ta z ametystem ;) Z resztą, wszystkie są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolia zalajkowana, szkoda że można tylko raz ;-)
    A z bransoletek najbardziej przypadła mi do gustu ta z jaspisem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że shamballki się podobają. Bardzo dziękuję, dziewczyny, za Wasze głosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby proste bransoletki a takie śliczne....ta ostatnia podoba mi się najbardziej:)
    Kolia wygląda zjawiskowo, jak pokazałam jej zdjęcie mojej mamie to nie mogła uwierzyć ze takie cudo można stworzyć za pomocą rąk...
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Miłych wakacji:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miło mi, że mamie też się podobało :)

      Usuń