czwartek, 31 lipca 2014

Czwartkowy samouczek 34 - Makramowa bransoletka z satynowego sznurka




Zrobiłam pierwszy wideo tutorial!

Jestem z siebie ogromnie zadowolona, gdyż zabierałam się za niego już od dłuższego czasu. Dziś cały dzień pracowałam nad podpisami, a teraz wreszcie mogę go Wam pokazać :)

Zapraszam więc na pierwszy wideo samouczek :)

Mam nadzieję, że się spodoba :)

Tutorial pokazuje jak zrobić prostą makramową bransoletkę, którą przedstawiam na zdjęciach.









Zapraszam! 

Chętnie też przeczytam Wasze opinie na temat mojego filmu :)
Polecam zmienić jakość na większą - można oglądać nawet w HD.



Jakby tego było mało, dziś ogłoszono wyniki konkursu Royal-Stone i zajęłam pierwsze miejsce w kategorii "RYBY"! Bardzo, ale to bardzo mnie to ucieszyło :)

https://www.facebook.com/fanpageroyalstone/photos/a.890480950965403.1073742097.168049649875207/890481074298724/?type=1&theater

Podsumowując, dziś miałam bardzo produktywny i przyjemny dzień :) PS Dorzucam obrazek na Pinteresta :)

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

23 komentarze:

  1. Gratuluję, filmu i nagrody za naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, serdecznie gratuluje nagrody!
    Z tutoriala skorzystam bo bransoletka śliczna, a sznurek satynowy wcale nie taki łatwy w pleceniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, z satyną trzeba trochę się pobawić. Za to efekt to wynagradza :). Chętnie zobaczę jak wyjdzie Ci bransoletka.

      Usuń
  3. Naszyjnik absolutnie wyjątkowy-MUSIAŁ wygrać! serdeczne gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, Najpierw gratulacje za ryby!!!!! Bardzo się cieszę, bo mi też sie to twoje cudo podobało najbardziej ze wszystkich prezentowanych prac, choć konkurencja była duża :)
    Bransoletka jest urocza, Ja właśnie szukałam następnego pomysłu na bransoletkę z satynowego sznurka, wiec zaraz idę ją robić :)
    A tutorial wspaniały, wszystko wyraźnie pokazane, dodatkowo twoje wyjaśnienia tekstowe wyjaśniające to, na co można by nie zwrócić uwagi:) super! super super
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tutorial się podoba :). Z zaciekawieniem czekam na Twoją wersję bransoletki.

      Usuń
    2. to zapraszam, jest cała rodzinka "twoich" bransoletek :)

      Usuń
  5. Fantastyczny tutorial, oglądałam go z wielką przyjemnością!
    Serdecznie gratuluję wygranej, Twoja praca jest niesamowita i będzie prawdziwą ozdobą tego kalendarza!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Cieszę się, że wygrałaś, cały czas trzymałam mocno kciuki! Zasłużyłaś na pierwsze miejsce.

    Bardzo lubię posty zakupowe, więc czy mogłabyś po zużyciu bonu pokazać nam co kupiłaś? Bardzo chętnie przeczytam taki post ;)

    Świetnie, że zrobiłaś wideo- tutorial. Na coś takiego czekałam. Może gdy będziesz robić następny taki tutorial to zrobisz go na taką bransoletkę; http://www.kreatywnaprzyjemnosc.pl/2013/11/bransoletka-makramowa-pieciorzedowa.html ? Chodzi mi o to, abyś pokazała jak się robi te rzędy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie zdarzyło mi się zrobić posta zakupowego, więc będzie to pierwszy tego rodzaju :). Nie pochwalić się takimi łupami byłoby grzechem ;).

      Świetnie, że podpowiadasz pomysł na następny wideo tutorial. Może rzeczywiście zawalczę z pięciorzędówką.

      Usuń
  7. Gratuluję zwycięstwa! W pełni zasłużone :) Praca przepiękna i wyjątkowa, Dowodzisz, że ze sznureczków można stworzyć dzieło sztuki. Nie jest ważny materiał lecz Twórca. Gratuluję talentu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej :) I pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranej.
    Tutorial jest bardzo profesjonalny i chętnie z niego skorzystam. Wykaz potrzebnych materiałów mógłby być trochę dłużej wyświetlany bo osoby, które nie czytają zbyt szybko mogą mieć problem z przeczytaniem (ja musiałam na chwilę zatrzymać filmik).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za uwagę! Ja właśnie myślałam o tym, żeby go zatrzymywać, kiedy chce się przeczytać - sama tak robiłam. Z drugiej strony pomyślałam, że ludzie, którzy chcą tylko przejrzeć tutorial będą się nudzić gdy napisy będą wyświetlały się zbyt długo.

      Następnym razem może spróbuję zrobić trochę dłuższe i zobaczymy :).

      Usuń
  10. Wow, zasłużona wygrana :) tak misterna praca nie mogła przejść nie zauważona :)
    samouczek też świetny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne :) rób Aniu zawsze takie filmiki :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wspaniały kursik, moze będzie i okazja by skorzystać????
    a nagroda zasłuzona-wspaniały naszyjnik!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. hola me encanto tu pulsera intentare hacerla , eres muy clara en tus explicaciones felicidades por tu pagina
    saludos desde Santiago de Chile

    OdpowiedzUsuń