poniedziałek, 5 stycznia 2015

Wracam :) - działo się!


Witam po długiej przerwie. Ostatnio działo się u mnie tak wiele, że musiałam zrezygnować z pewnych mniej pilnych spraw. Padło niestety między innymi na blogowanie. To już druga taka dłuższa przerwa w moim blogowaniu i, mam nadzieję, ostatnia.

Obecnie wszystkie ważne sprawy mają się dobrze, albo zostały zakończone tak więc mogę się pochwalić pewnymi zmianami i kilkoma sukcesami w moim życiu. Tak tak, będą zapowiadane wcześniej wynurzenia ;).

Po pierwsze i chyba najważniejsze zaczyna się wreszcie układać moje życie zawodowe tak jak bym sobie tego życzyła :). Udało mi się dostać dotację unijną na rozpoczęcie działalności gospodarczej. Będę mogła więc kupić wiele potrzebnego sprzętu, żeby prowadzić moją wymarzoną firmę. Już zaczęłam kompletować sprzęt, bo muszę się ze wszystkim wyrobić do połowy lutego.

W związku z dostaniem dotacji założyłam firmę! :). Otwieram sklep internetowy i zakładam konta na portalach sprzedażowych. Mnóstwo z tym roboty, a gdy już wszystko będzie śmigać, na pewno pochwalę się efektami.

makramaNo i po trzecie, jestem mężatką :). Tak tak, wzięłam ślub. Coby nie nudzić się w tym natłoku wszelkich obowiązków postanowiłam jeszcze zmienić stan cywilny ;).
Fotka z prawej to moja ślubna bransoletka podczas plecenia gdzieś na trasie pociągu do Lublina.

A więc działo się!

A żeby dobrze wrócić do blogowaego świata, zapowiadam uroczyście, że jutro pochwalę się efektami wymianki świątecznej, w której brałam udział. Już biorę się za posta!

Pozdrawiam noworocznie! :)
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

19 komentarzy:

  1. Gratuluję dotacji, firmy i przede wszystkim zamążpójścia ;) Szczęścia życzę i czekam na posty :) p.s. piękna bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i możliwości rozkręcenia własnej działalności i wyjścia za mąż;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, działo się rzeczywiście. Gratuluję i zmiany stanu cywilnego i założenia firmy. Życzę więc szczęścia na nowych drogach życia i czekam na efekty tych zmian. Trzymam kciuki za same sukcesy i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę powodzenia:) Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na nowej drodze życia (prywatnej i zawodowej) i jak najmniej przerw w blogowaniu, bo bardzo lubię Twój internetowy kącik.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, moja Droga! Gratuluję i życzę dużo szczęścia i miłości - cudowna wiadomość!!!
    Świetnie, że uzyskałaś dotację, z niecierpliwością czekam na dalsze wiadomości w tej kwestii, będę mocno trzymać kciuki za powodzenie Twojej firmy!
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, serdeczne gratulacje z okazji wszystkich tych życiowych i przełomowych decyzji, niech wszystkie prosperują z sukcesem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! :) Twoja nieobecność jest w pełni uspawiedliwiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to na prawde wiele pozytywnych zmian nastąpiło, gratuluję! Chciałam się zapytać jakiej średnicy są koraliki które wykorzystałaś do tej bransoletki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj wykorzystałam koraliki o średnicy 8mm. Często też wykorzystuję 10mm albo 6mm.

      Usuń
  10. Wszystkiego dobrego na nowych drogach życia, zarówno prywatnego jak i zawodowego :)
    Trzymam kciuki za Twoją nową działalność - oby się wszystko fajnie udało i żebyś miała jak najmniej kontaktów z urzędnikami ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje dużo pracy przed Tobą, ale to fajna praca jesłi robi się coś swojego i z pasją - powodzenia, pozdrawiam, El

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję Wam, dziewczyny, za miłe słowa! Już się bałam, że po tej przerwie nikt nie będzie do mnie zaglądał, a tu tyle odwiedzających :).

    Na tej mojej nowej drodze jest sporo stresu, ale i dużo do osiągnięcia. Mam nadzieję, że rzeczywiście uda się połączyć pasję z pracą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, gratuluję serdecznie:) Dużo miłości i radości z realizacji planów, spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje na każdej linii! i powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń