wtorek, 6 stycznia 2015

Wymianka świąteczna - co przygotowałam

Jakoś na początku listopada dałam się wciągnąć w wymianę świąteczną. Wedy jeszcze nie wiedziałam, że będzie to świetna przygoda i spore wyzwanie w jednym.

Moja wylosowanka, a więc osoba, dla której robiłam prezent mikołajowy, w swoich preferencjach ujęła sporo rzeczy. Postanowiłam zastosować się do podpowiedzi, że uwielbia fioletowy, nosi biżuterię na szyi i lubi raczej ciekawe, np. roślinne, niż geometryczne kształty. Było też coś o gotyckich motywach. W ten sposób powstał całkiem spory naszyjnik z ametystami i kuleczkami ze srebra.

Muszę powiedzieć, że z początku nie rozumiałam tego całego poruszenia wśród dziewczyn biorących udział w wymianie związanego z losowaniem osób i tego, czy uda się zrobić coś trafiającego w gust. Nie rozumiałam dopóki sama nie wzięłam się za robienie naszyjnika. Ile było rozkminki, czy to do siebie pasuje i w ogóle co zrobić! Zaangażowanie na 100%. Mam nadzieję, że moja wylosowanka ucieszyła się z prezentu :).

Mój prezent wyglądał więc tak:

Makramowy wisior 1

Makramowy wisior 2

 A tutaj z różnych perspektyw.

Makramowy wisior 3

Makramowy wisior 4

I jeszcze zdjęcia pokazujące śliczne ametysty gdy wpada w nie światło.

Makramowy wisior 5

Makramowy wisior 6


Na koniec jeszcze zdjęcie na białym tle.

Makramowy wisior 7

Jeżeli chodzi o materiały to oprócz ametystów i srebra użyłam nici nylonowej, a całość poddałam impregnacji preparatem do nylonu. 

A w następnym poście pochwalę się co sama otrzymałam od Mikołaja. Planuję go opublikować już jutro, więc trzymajcie kciuki, by mi się udało. Powrót do pisania postów po przerwie wymaga sporej mobilizacji.

Na koniec i jednocześnie na zachętę dodam, że wnioskując po tym, co dostałam, musiałam być baaardzo grzeczna! ;)
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

6 komentarzy:

  1. Naszyjnik jest niesamowity !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe dzieło! Cudowny :) na pewno się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny ten naszyjnik, robi duże wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Makramowy "wire wrapping" :D Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za miłe komentarze :). Miło jest móc się czymś pochwalić po przerwie :)

    OdpowiedzUsuń