środa, 7 stycznia 2015

Wymianka świąteczna - co dostałam od Mikołaja


Tak jak pisałam poprzednio, musiałam być baaardzo grzeczna :)

A tu poniżej prezentuję prezenty od Mikołaja :).


 Dostałam prześliczną bransoletkę z labradorytami <3 !






Oraz skórzaną bransoletkę na każdą okazję, która już ze mną była na kilku wypadach i świetnie pasuje mi w różnych konfiguracjach bransoletkowych i z zegarkiem :)



Może niektóży z Was już się domyślają, kto jest moim Mikołajem.

Dla tych, którzy nie wiedzą, polecam twórczość Kasi. Jej fanpage na FB i Blog.

Na koniec chciałam jeszcze raz podziękować mojej Mikołajce! Bransoletki ogromnie mi się podobają i czeka je ciekawy żywot na moim nadgarstku :).















Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

6 komentarzy:

  1. Obie bransoletki są mega odlotowe. Piękne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłaś grzeczna, bo bransoletka rzeczywiście cudna, cudna, cudna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletki prześliczne:) widocznie zasłużyłas się mikołajowi ;)
    A Kasia tworzy niesamowitą biżuterię, super, ze podałas do niej link, bo warto tam zajrzeć:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chojny Mikołaj. Bransoletki zapierają dech;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mikołaj się spisał na medal! Bransoletka z rzemienia jest idealna na różne okazje, a ta z labradorytem jest cudowna i unikalna!

    OdpowiedzUsuń