środa, 22 maja 2013

Kolorowy komplet


Ceramiczny komplet 1

Ceramiczny komplet 2

Ceramiczny komplet 3A teraz komplecik, który prygotowałam specjalnie dla Was na candy, które ogłoszę już wkrótce.

Komplecik ukształtowałam z jasnej gliny. Poszkliwiłam w bardzo żywe kolory. Efekt jest jak dla mnie super energetyzujący :)

Komplet składa się z podłużnego talerza oraz podstawki do kadzidełek albo, jak ktoś woli, na świeczki.

Technika: Ceramika  
Materiały: Glina, szkliwo




Ceramiczny talerz Talerz

Talerz ma 33 cm długości i około 14, 5 cm szerokości.
Można wykorzystać go np. do podania słodkości.

ceramiczna podkładka do kadzidełek

ceramiczna podkładka do świeczek
Podstawka

Ma 24 cm długości i około 9 cm szerokości. Posiada 3 dziurki na kadzidełka. Można ją również wykorzystać jako podstawkę pod świeczki.
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)