niedziela, 12 maja 2013

Serca na porcelanie


Naszyjnik z porcelanowym koralem 1

Naszyjnik z porcelanowym koralem 2

Naszyjnik z porcelanowym koralem 3 A teraz przedstawiam naszyjnik który zrobiłam ponad dwa miesiące temu, ale nie byłam w stanie go adekwatne sfotografować i dopiero teraz mi się udało :)
Ostatnio dużo pracuję nad fotografowaniem moich dzieł i nawet widać postęp.

Naszyjnik z porcelanowym koralem 4Główną część naszyjnika oraz mniejszy koralik na zapięcie wykonałam z porcelany. Serduszka na koralu to stempelki wykonane tlenkiem kobaltu. Cały koral poszkliwiłam transparentnym bezbarwnym szkliwem. Koral jest bardzo duży jego szerokość to 2,5 cm. Zawiesiłam go na bawełnianym sznurku wyplecionym przy pomocy szydełka. Zapięcie to porcelanowy koralik.
 
Technika: Szydełko, ceramika
Materiały: Własnoręcznie robione porcelanowe korale, sznurek bawełniany woskowany
Całkowita długość: 57 cm


Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)