niedziela, 19 maja 2013

Tęcza


Makramowy komplet z howlitem 1


Makramowa bransoletka z howlitem 1

Makramowa bransoletka z howlitem 2Makramowa bransoletka z howlitem 3

Makramowa bransoletka z howlitem 4Przedstawiam kolejny bardzo wiosenny komplecik.

Komplecik wyplotłam ze sznurka nylonowego oraz bardzo kolorowego i urodziwego howlitu.

Bransoletka

Bransoletka jest bardzo szeroka.  Składa się aż z pięciu rzędów kamieni. Każdy rząd jest w innym, bardzo żywym kolorze. 
Zapięcie zrobiłam jak w klasycznej Shamballi, dzięki czemu jest regulowane i pasuje na każdy nadgarstek.
Makramowa bransoletka z howlitem 5

Technika: Makrama
Materiały: sznurek nylonowy, howlit
Średnica minimalna: 5 cm
Średnica maksymalna: 7,5 cm


Makramowy komplet z howlitem 2

Makramowe kolczyki z howlitem Kolczyki

Delikatne kolczyki wyplecione techniką węzłów makramowych o klasycznym kształcie słupków.



Technika: Makrama 
Materiały: sznurek nylonowy, howlit, metal
Całkowita długość: 4,5 cm
Długość bez bigli: 3 cm


Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna bransoletka. Taka energetyczna. Świetnie kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem Twoich makramowych prac...
    Przepraszam, że zawracam głowe, ale chciałam zapytać czy przypadkiem nie udzielasz lekcji, albo nie zgodziłabys sie udzielić kilku. Chodzi mi o to jak ugryźć temat i zrobic taka bransoletke makramową. Niestety nie znalazłam takich warsztatów. Jestem z Wa-wy. Gdybys sie zgodziła to podaję mojego maila: marianna71@op.pl
    pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że podobają Ci się moje prace.

      Wcale nie zawracasz :) Uczę różnych artystycznych rzeczy. Postaram się jeszcze dziś napisać do Ciebie :)

      Usuń
  3. Bardzo fajnie wygląda ta bransoletka. Uwielbiam takie kolorowe rzeczy :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też przepadam za takimi żywymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń