piątek, 3 maja 2013

Ludowo i Aniołkowo


Makramowe bransoletki z lnu i porcelanowych koralików

Choć ostatnio jakoś tak deszczowo, to ja jakoś bardziej czuję, że wiosna wreszcie przyszła :) W związku z tym uczuciem wzięło mnie na swojskie nastroje. I w ten sposób powstały bransoletki z lnu i porcelanowych koralików.

Mam więc przyjemność przedstawić dwa ujęcia tego, co mi się z wiosną kojarzy, czyli miłości - zabrzmiało tak jakoś romantycznie ;).

Makramowa bransoletka z lnu i porcelanowego koralika 1Obie bransoletki wykonałam techniką węzłów makramowych z lnianego sznurka i własnoręcznie robionych koralików porcelanowych.
Bransoletki posiadają regulowane zapięcie ozdobione malutkim jadeitem.


Ludowo

Technika: Makrama
Materiały: porcelanowy koral handmade, sznurek lniany, metal, jadeit
Całkowita długość: 18 cm
Najciaśniejsze zapięcie: 16,5 cm
Makramowa bransoletka z lnu i porcelanowego koralika 2 
Aniołkowo

Technika: Makrama
Materiały: porcelanowy koral handmade, sznurek lniany, metal, jadeit
Całkowita długość: 19,5 cm
Najciaśniejsze zapięcie: 18 cm

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)