wtorek, 14 maja 2013

Wiosenne porządki - zapowiedzi Candy

 

Wreszcie udało mi się odrobić wiele zaległości z mojej TODO listy blogowej i nie tylko :)

Jako, że udało mi się zrobić porządki w materiałach do handmade różnorakiego, wygenerowałam paczuszkę przydasiów do decoupage. Są to jakieś większe i mniejsze rzeczy do ozdobienia oraz jakieś serwetki. Ja, ostatnio pochłonięta ceramiką, nie mam weny do decoupage, a serwetnik leży smutny, bo nie pomalowany - trzeba się nim zaopiekować!

Żeby sprawy nie odkładać za długo obiecuję w najbliższym czasie Candy z owych przydasiów.

Candy będzie pewnie ogłoszone w przyszły wtorek, ponieważ planuję dorzucić jeszcze coś ceramicznego, a na ceramikę trzeba poczekać ;)

Wracając do moich osiągnięć w wypełnianiu listy...

Udało mi się zebrać i uaktualnić informacje na temat sznurków do makramy.  Zapraszam do czytania o sznurku nylonowym i wstążce satynowej.

Założyłam sklepik z niektórymi z moich prac na Etsy.

Zrobiłam wielkie fotografowanie moich prac, dzięki czemu już wkrótce powrzucam bardziej profesjonalne ich fotografie.

Ufff.. to wszystko.

Dumna jestem  ;)


Żeby nie było, że bez zdjęć przedstawiam jakiś czas temu "upolowaną" wiosenną wiewiórkę :)




Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

2 komentarze:

  1. Świetnie udało Ci się uchwycić wiewiórkę:) Chyba jest przyzwyczajona do ludzi. Z jaką ciekawością patrzy. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiewiórka z parku Skaryszewskiego w Warszawie. Patrzy na mnie jak na źródło jedzenia ;)

    OdpowiedzUsuń