piątek, 22 sierpnia 2014

Makramowe kolczyki - gotowe :)


 A dziś mam do zaprezentowania już ukończone makramowe kolczyki.

Na początek jeszcze dwie fotki podczas pracy...


Makramowe kolczykiMakramowe kolczyki
...  a tu już gotowe dzieło :)

Kolczyki wyszły w dość orientalnym klimacie, dlatego postanowiłam je zaprezentować wraz ze  sztyletem z Jordanii. Sztylet dostaliśmy od kolegi jako prezent przewieziony z podróży.

Makramowe kolczyki

Makramowe kolczyki


Kolczyki zgłaszam na wyzwanie Art Piaskownicy. Muszę powiedzieć, że wyzwanie to dało mi niezłą zagwozdkę, szczególnie gdy zabierałam się za dodanie do kolczyków intensywnego różu.


http://art-piaskownica.blogspot.com/2014/07/kolory-maryszy-i-groszka.html




Na koniec jeszcze zdjęcie kolczyków tak aby był widoczny cały sztylet. No i sam sztylet.
Jak dla mnie hipnotyzująco piękny! :)

Makramowe kolczyki

Sztylet z Jordanii
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

14 komentarzy:

  1. Nie wiem co piękniejsze - kolczyki czy sztylet :) Tworzysz prawdziwe dzieła sztuki ze sznurków, podziwiam! I życzę powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kolczyki ! a sztylet piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolczyki, idealne na wyzwanie art-piaskownicy. Powodzenia więc w wyzwaniu, chociaż jesteś moją konkurencją :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękny ekspozytor :)) Kolczyki świetne. Ta technika to istna cybernetyka dla mnie. Powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyszły te kolczyki! Sztylet obłędny - jak ja lubię takie przedmioty!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie Twoje prace są piękne! Zainspirowana Twoimi pracami postanowiłam w końcu i ja spróbować zrobić bransoletkę. I udało się! Co prawda do ideału daleko ale pierwszy krok już zrobiłam! Dziękuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sa piękne:)
    Nominuję Cię do LBA.
    muliniane-cudenka.blogspot.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za nominację! Ja od jakiegoś czasu nie biorę udziału w takich zabawach, ale miło mi, że mnie wyróżniłaś :)

      Usuń
  8. Piękne i bardzo oryginalne, jeszcze nie spotkałam się z takim pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne, ale nie wyobrażam sobie siebie samej w takiej biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wszystkie miłe komentarze! Bardzo się cieszę, że kolczyki się podobają :)

    OdpowiedzUsuń