czwartek, 7 sierpnia 2014

Paczka od Royal-Stone


Royal-Stone

Nigdy wcześniej nie robiłam posta "zakupowego", ale nie opisać takich łupów jak te, byłoby po prostu grzechem ;)












łupyWłaśnie dziś przyszła do mnie nagroda za zajęcie pierwszego miejsca w konkursie sklepu Royal-Stone. Wybrałam sobie same piękności :)













Najtrudniejsze było zrobienie pierwszych zdjęć... tak bez otwierania ;)




A tu już sobie wszystko doookładnie pooglądałam :)

łupy 2

A co konkretnie do mnie przyszło?

Zacznę od pochwalenia się kamieniami, bo to dla mnie najcenniejsze :)

Kamienie 1

Wybrałam sobie kilka kaboszonów labradorytów. 

labradoryt 1

labradoryt 2

labradoryt 3
Labradoryt to wyjątkowo piękny kamień. Dodatkowo wygląda zupełnie inaczej w zależności od kąta i natężenia padającego na niego światła. Nastręcza to sporo problemów przy fotografowaniu, ale jego wyjątkowa uroda to zupełnie rekompensuje.

Skusiłam się aż na 3 kaboszony labradorytu - z myślą o pięknych wisiorach i naszyjnikach.



labradoryt 4





















Wzięłam też dwa malutkie kaboszonki oraz kropelki w wersji fasetowanej - na kolczyki.

labradoryt 5

Również z myślą o kolczykach wzięłam kaboszony z tytanowych kryształów oraz ...

kaboszony z tytanowych kryształów

... kaboszony i migdałki kianitu

kaboszony i migdałki kianitu

Na naszyjnik wzięłam jeszcze kaboszon kwarcu różowego w kształcie łezki oraz oponki różowego kwarcu.

kaboszon kwarcu różowego, oponki różowego kwarcu

 Wpadły mi też w łapki krople jadeitu, które pewnie zużyję do kolczyków oraz proste srebrne bigle.

krople jadeitu, srebrne bigle

 Dostałam również kamyczkowy gratis, którego nazwy muszę rozpracować :)

gratis

Oprócz kamieni zamówiłam też taśmy z kryształkami. Przyszły takie śliczne, że zastanawiam się, czy nie wezmą udziału w moim następnym wideo tutorialu. (Planuję zrobić go na przyszły czwartek, choć jak wyjdzie, to się jeszcze zobaczy).

taśmy z kryształkami

Zamówiłam też na wypróbowanie nici nylonowe S-Lon bead cord. wyglądają na bardzo porządne, sztywne i wygodne do pracy. Dodatkowo ładnie się topią. W najbliższym czasie pewnie je wypróbuję, a wtedy zdam pełną relację :).

nici nylonowe

Zaopatrzyłam się też w całą zgraję ślicznych kolorowych woreczków. Najbardziej podobają mi się te z kokardami.

Woreczki

Zamówiłam też malutkie trójkątne tacki na koraliki oraz zestaw rozwiertaków do koralików.

narzędzia

 Od Royal-Stone dostałam jeszcze dwie poręczne torby :)

torby Royal-Stone

 Ufff... to by było wszystko. Trochę tego jest, a ja się bardzo cieszę z takich wspaniałych łupów! :)
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

17 komentarzy:

  1. Łup piękny, ale też całkowicie zasłużony!

    OdpowiedzUsuń
  2. Łupy godne pozazdroszczenia, ale jak w Royal Stone się oprzeć czemukolwiek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pewnie rzuciłabym się i zamówiła same kamienie, ale ty zrobiłaś zakupy dość mądrze. Wszystko co potrzebne, a i jeszcze sporo kamieni.
    Gratuluję i zazdroszczę :)
    pozdrawiam,
    Agata
    www.inaurem.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje. Świetne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje. Świetne prezenty:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał! Świetne zakupy! Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne "łupy" :) zasłużone zresztą :) a ja się nie mogę doczekać i już się cieszę na to co z nich powstanie :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A to ci dopiero gratka. Niesamowite. Tylko pozazdrościć takich łupów. Labradorki niesamowite, a i reszta niczego sobie. Super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Łupy świetne! :) Z tych gratisowych kamyków, ten fiolecik to nie wiem czy nie agat.. Ale mogę się mylić ;)
    Pytanko małe.. Te rozwiertaki do koralików to służą do powiększania otworów w koralikach, tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie, rozwiertaki są po to, by powiększać otwory w koralikach.

      Usuń
  10. Super, już nie mogę się doczekać aż pokażesz je w akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne. Zazdroszczę :)
    koralfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje! Już jestem ciekawa co z nich powstanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaaale zazdroszczę! :) Wszystko cudne.:) Labladoryty kocham całym sercem, nie mogę się doczekać co z nich wyczarujesz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie to wszystko jest piękne! Z całego serca gratuluję Ci tej wygranej - byłam pewna, że Twoje rybki zachwycą jury i "publiczność" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie, że pokazałaś co zakupiłaś, bo pewnie na wiele rzeczy w sklepie nie zwróciłabym uwagi. Labradoryty absolutnie zachwycające, jestem ciekawa w jakiej pracy je wykorzystasz :-).
    I jeszcze te kaboszony z tytanowych kryształów wyglądają niezmiernie ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Miło mi, że moje łupy wzbudziły takie zainteresowanie :) Gdy coś z nich sklecę, na pewno się tym pochwalę!

    OdpowiedzUsuń