czwartek, 21 sierpnia 2014

Makramowe kolczyki - w trakcie pracy :)


Pomyślałam, ze w ramach ciekawostek wszelakich pokażę Wam kilka zdjęć, które zrobiłam podczas pracy nad kolczykami na wyzwanie Art-Piaskownicy.

Dzisiaj zamieszczam część zdjęć, a jutro pewnie resztę i gotowe kolczyki.

Zdjęcia są niemal że krok po kroku, także co wprawniejsze w makramie czytelniczki powinny sobie poradzić, by zrobić podobne :)


Makramowe kolczyki 2Makramowe kolczyki 1
























Makramowe kolczyki 3
Makramowe kolczyki 4
























Na koniec natchnęło mnie jeszcze, żeby zmienić kamień znajdujący się w centrum. Myślę, że to korzystna zmiana.

A na zdjęciu oprócz kolczyka moja nagroda za podejście do wyzwania ;)


Makramowe kolczyki 5

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

6 komentarzy:

  1. Na pewno będą śliczne jak je ukończysz. Już teraz bardzo ciekawie się zapowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę się doczekać końcowego efektu:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawie jak tutorial :-). Czekam na efekt końcowy, bo zapowiada się bardzo interesująco!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się pięknie, czekam na efekt końcowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszy mnie Wasze zainteresowanie. Kolczyki już gotowe :)

    OdpowiedzUsuń