wtorek, 19 sierpnia 2014

Młynek dziewiarski - jak go używać?


Dawno temu zapowiadałam, że przybliżę Wam, jak używa się młynka dziewiarskiego. Czas mijał, a ja obietnicy nie spełniałam. Odkąd zaczęłam wreszcie zajmować się nagrywaniem filmów, postanowiłam, że najwyższa pora pokazać to wspaniałe urządzenie.

Tak więc zebrałam się i nagrałam dla Was film o młynku dziewiarskim.


Dowiecie się z niego:

Jak zacząć pracę z młynkiem dziewiarskim.

Co można zrobić używając robótki wyplecionej na młynku dziewiarskim.


Zapraszam!
Polecam przełączenie się na wersję HD (1080p) filmu :)





sznurkowa bransoletkaA na koniec kurs, jak wykonać bransoletkę z sznurka wyplecionego na młynku dziewiarskim. Właśnie o tej bransoletce mówię w filmie :)












Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

14 komentarzy:

  1. Świetny tutorial! :) Szkoda, że nie mam młynka, bo na pewno bym skorzystała, ale kto wie.... może mieć będę kiedyś :) Przyszło mi nawet do głowy, że zamiast sznurka mogłabym użyć miękkiego, cienkiego drutu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też to przyszło do głowy i nawet próbowałam - niestety nie da rady...

      Usuń
  2. super filmik!! jej jak ja od dawna chciałam zobaczyć o co chodzi z tym młynkiem :) W ogóle to mam laleczkę dziewiarska i jeszcze na niej nie robiłam ale może nie miałabyś chęci zrobić do niej filmiku? :P bo na pewno inne ruchy sie tam wykonuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam i nie umiem z tego korzystać. Jeśli by trafiła w moje ręce, to pewnie coś nakręcę, ale w najbliższym czasie raczej się nie zapowiada...

      Usuń
  3. Pięknie wszystko wyjaśniłaś, wygląda na prostą obsługę :) teraz tylko trzeba by dokonac zakupu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obsługa jest bardzo prosta :) Miło mi, że tutorial się podoba.

      Usuń
  4. super taki młynek!! a z twoim wytłumaczeniem wygląda na proste - dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super instrukcja! Jest dosłownie każdy szczegół pracy z młynkiem i haczykami! Aż chce się teraz coś "ukręcić" :)
    A kto nie ma jeszcze młynka - zapraszamy: http://www.sklep.akademiarekodziela.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście proste do bólu. Świetny filmik.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Aniu, że podjęłaś się filmowania tutoriali.
    Używam młynka do zamotków. Jestem ciekawa jak radzisz sobie z obciążnikiem przy kręceniu takich długaśnych sznurów wykonanych jednym ciągiem z całego motka - mam już swoją metodą, ale może Twoja okaże się prostsza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja obciążnik przypinam do spinacza-żabki i przepinam go w miarę kręcenia robótki coraz wyżej. Ciekawa jestem, jaki jest Twój sposób :)

      Usuń
  8. Dzięki Cudowna kobieto! Zakupiłam młynek i nijak nie mogłam doprowadzić do tego, żeby dołem wyszedł sznurek Niech Cię wszystkie dobre Anioły pilnują za ten filmik - jest świetny. Hurrrra!!!!! Mój młynek robi sznurki!!!!
    Pozdrawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Macie sposób na przepinanie ciężarka ? W każdym miejscu widać zmianę zdejmowania ciężaru (zmienia się naciąg nici i są większe luki), nie wygląda to fajnie. Proszę może macie jakieś pomysły ? POzdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń