piątek, 11 października 2013

Wyniki candy :)


A jednak udało mi się i zebrałam sie na zrobienie losowania. Nie było łatwo, bo pogoda dziś wspaniała i zaraz po powrocie mojego Kamila wybraliśmy się na spacer. Teraz szybko losowanie i biegnę na sekcję wspinaczkową :)

Żeby było zabawniej, nie obyło się bez niespodzianek. W trakcie drukowania zepsuła mi się drukarka i ostatnie 10 losów musiałam wypisać ręcznie. Dobrze, że chociaż resztę wydrukowała.

Ale wróćmy do najważniejszego, czyli wyników :)

Zgłosiło się bardzo dużo osób. Jest mi z tego powodu bardzo miło :). Jednocześnie chciałam wszystkim podziękować za udział w zabawie.






Szczęśliwcami zostają:

Pierwsza wylosowana osoba :

dostaje bransoletkę i broszkę z serduszkowym kwiatkiem. 

Druga wylosowana osoba:

otrzymuje kolczyki kwiatki i broszkę z kraciastym serduszkiem.

Gratuluję ! 

Dziewczyny, które wygrały, proszę, napiszcie do mnie wiadomość z Waszym adresem.  Adres mailowy znajdziecie w zakładce współpraca i kontakt.
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

6 komentarzy:

  1. Gratulacje dla zwyciężczyń, zazdroszczę ;)
    dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zabawę:) dziewczynom gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłą zabawę i gratuluję wylosowanym :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę i moją pierwszą w życiu wygraną nagrodą na blogu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń