sobota, 10 sierpnia 2013

Współpraca i kontakt

 Mój adres: kreatywnaprzyjemnosc(małpka)gmail.com

Chcesz ze mną współpracować?

Jestem otwarta na różne formy współpracy, np:

- wypożyczenie biżuterii do sesji zdjęciowej - chętnie sama wezmę udział w takiej sesji ;),
- poprowadzenie zajęć dla grupy lub indywidualnie,
- wykonanie przedmiotu na zamówienie,
- prowadzenie konkursów i rozdań na moim blogu,
- recenzowanie materiałów do tworzenia biżuterii.

A może masz jakiś inny pomysł? Napisz, to wspólnie nad nim pomyślimy :)



A tutaj mój banerek do pobrania.



Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

8 komentarzy:

  1. love your blog... thanks for all the tutorials

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana! Masz świetnego bloga, często tu zaglądam. Dużo się nauczyłam dzięki Tobie ;) a Twoje prace to po prostu uwielbiam ;) W związku z tym zamieściłam na moim blogu amomentofmagia.blogspot.com Twój banner, mam nadzieję że się nie pogniewasz że tak się porządziłam, ale to było silniejsze ode mnie ;) Nie mam wielu czytelników, ale mam nadzieję że choć kilkoro zajrzy też do Ciebie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że podoba Ci się to, co robię i że zdecydowałaś się umieścić mój baner. Dziękuję :)

      Usuń
  3. Aniu, taka mała podpowiedź: do zaplatania długich prac nitki robocze zamiast zwijać w motki ściskać gumką ,nawiń je na czółenka do frywolitki-zobaczysz jak błyskawicznie i wygodnie się zaplata.Pozdrawiam Barbara

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie, czy znasz może splot który zastosowany jest w bransoletce z apartu - Bransoleta Fun Fun
    AP120-8365 , od kilku dni już szukam tej metody i nic, jestem początkująca i nawet patrząc na to nie mam pojęcia jaki to splot, za odpowiedź z góry bardzo dziękuję, pozdrawiam
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam pytanie o dlugosc sznurkow jakie nalezy przygotowac np. do wezla figowego albo do warkocza z 4 sznurkow. Jaki stosunek nalezy przyjac? Jesli chce wykonac pasek 150 cm to jakie sznurki na oba typy wezlow mam przygotowac? iwa

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, kochana i dobra duszyczko, mam pytanko. Czy nici s-lon bead 0.62 mm można kupić tylko i wyłącznie w Royal-Stone? Kurcze, chcę się pobawić, a raczej spróbować wypleść jedną bransoletkę wg tego filmiku : https://www.youtube.com/watch?v=jhOEiVmpbNA&feature=player_embedded (macrame school) . Sznur woskowany jest zdecydowanie za gruby, a te nici w Royal chorobka są pakowane po 4 szt. Nie mogę nigdzie na necie znaleźć by te nici można było kupić na szt, a zależy mi właśnie na tej nici, bo pięknie wygląda. Z cieńszymi mogę sobie nie poradzić, bo dopiero raczkuję z makramą.

    OdpowiedzUsuń