środa, 2 października 2013

Same przyjemności


A dziś post o minionym tygodniu. Chcę się z Wami podzielić przyjemnościami, które mnie spotkały.
Już w środę wieczorem wyjechaliśmy z moim Kamilem na spóźnione wakacje.


Beskid Żywiecki 1
Wybraliśmy się w Beskid Żywiecki. Jesień w górach to coś wyjątkowego! Szczególnie podoba mi się mnogość kolorów :)













Wyróżnienie Kreatywny Kufer
Jeszcze podczas wyjazdu dowiedziałam się, że moja Jesienna kolia wygrała pierwszą nagrodę w wyzwaniu Kreatywnego Kufra !




















PRECIOSA Traditional Czech Beads 
A zaraz po powrocie okazało się, że w skrzynce czeka na mnie przesyłka od PRECIOSA ORNELA :)

Bardzo fajna akcja. Polecam poczytać! 

 BEADS FOR BLOG POST
PRECIOSA Pallet Pressed Beads
A tutaj można się zapisać.

Kto wie, może kiedyś poszczęści mi się i wygram główną nagrodę :)









Podsumowując - same przyjemności ;)

Na koniec, zapraszam na kilka zdjęć z wyjazdu. Panoramy udało mi się posklejać w programie graficznym :)

Dwa pierwsze zdjęcia przedstawiają to samo miejsce w okolicach Hali Rysianka

Beskid Żywiecki 2

Beskid Żywiecki 3

A na tym zdjęciu zejście do Rajczy

Beskid Żywiecki 4

A tutaj ja i czas na herbatkę! Postój to też ważna sprawa :)

Beskid Żywiecki 5



Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

8 komentarzy:

  1. Wspaniałe widoki.Widać,że przygotowałaś się profesjonalnie do wyprawy,buty itd.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakże :) Chodziliśmy z plecakami "od schroniska do schroniska". Najfajniejszy sposób spędzania czasu w górach, choć trzeba się troszkę przygotować :)

      Usuń
  2. Piękne widoki! Gratuluję wyróżnienia w KK ! :) A na blogu widzę, pojawiają się makramowe lekcje :) Muszę któregoś dnia, na spokojnie wszystko przestudiować. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyprawa :) Ja uwielbiam góry, kiedyś jeździłam co rok, teraz jak mam małe dzieci to już trochę cięższa sprawa, ale może w przyszłym roku się wybierzemy - to dopiero będą przygotowania ;) Kolia przepiękna, nic dziwnego że wygrała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki, by wyprawa doszła do skutku! Jak dla mnie góry to najlepsze miejsce na spędzanie wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A o co chodzi w Precios Ornel ? Co trzeba zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisuje się pod tym adresem: http://preciosa-ornela.com/beads-for-blogpost/beads-for-blogpost-request.php a tutaj można poczytać więcej na ten temat: http://preciosa-ornela.com/beads-for-blogpost/beads-for-blogpost-home.php

      Usuń