piątek, 29 listopada 2013

Mój prezent urodzinowy i zapowiedź rocznicowego Candy :)


Tak to już bywa z moim Kamilem, że prezent urodzinowy dostaję na raty. O ile standardową część, którą każda kobieta otrzymać powinna (czyli całusy, kwiaty i słodycze ;) ), dostałam terminowo, o tyle gwiazda programu dotarła do mnie niecały tydzień temu. Ta część już do kobiecych bynajmniej nie należy, ale radość z niej znacznie większa.

Dremel 4000
Przechodzę więc do chwalenia i przedstawiam jedną z moich miłości, czyli narzędzie wielofunkcyjne Dremel 4000. Innymi słowy mini-wiertarkę przydatną w różnego rodzaju rękodziele!


















Dremel 4000
Maluszka od razu wypróbowałam wprowadzając małe poprawki w deseczkach do makramy, które mają ułatwiać zaplatanie węzełków poprzez przytrzymanie sznurków wiodących. Przy okazji pochwalę się, że deseczki sama zaprojektowałam i jestem z nich ogromnie dumna :)
















Dremel 4000
A na fotkach ja przy pierwszych zadaniach z nową zabawką. Fotki w stroju bardzo roboczym w garażu u taty :)











Dremel 4000


Teraz przejdę do zapowiedzi Candy :)


Dremel 4000

W tym miesiącu mój blog obchodzi swój pierwszy rok i jest to dla mnie coś wyjątkowego. Nie spodziewałam się, że tak bardzo wkręcę się w ten blogowy świat, a jednak :) Chciałam bardzo podziękować wszystkim za towarzyszenie mi w tej podróży i zaprosić na więcej.

Pracuję więc nad wyjątkowym Candy, tak, by podziękować Wam za zainteresowanie i wspierającą obecność :) Wiem, że jedną z nagród będzie przygotowana przeze mnie deseczka do makramy. Myślę co mogę jeszcze Wam zaoferować. Może macie jakieś pomysły? Chętnie dowiem się, jakie :) Candy ogłoszę już jutro, więc czasu niewiele na propozycje.



Dremel 4000Dremel 4000

Deseczki do wyplatania makramy


A dziś wieczorem cały post opisujący moje narzędzie do wyplatania makramy. Zapraszam do czytania :)


Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

6 komentarzy:

  1. Aniu, szczęściaro - super prezent! A przy okazji wszystkiego najlepszego :-)
    Jeśli chodzi o Candy - poradnika jeszcze nie wydałaś, a byłaby to najlepsza nagroda ;-). Deseczka to świetny pomysł (chciałabym ;-)). Bransoletka - jak najbardziej. A ponieważ niebawem święta to śnieżynki byłyby akurat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia i pomysły. Candy chcę zrobić do 12 stycznia, więc ze świątecznymi ozdobami będzie już za późno. Ale na pewno będą deseczki :) No i myślę, że bransoletka to też świetny pomysł. Będzie jeszcze dodatek do deseczek, ale to na razie tajemnica ;)

      Usuń
  2. Sprzęt świetny, warto czekać na takie niespodzianki :) Deseczki rewelacyjne, profesjonalnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) A w Dremelku to już się zakochałam.

      Usuń
  3. Super prezent! Mnie też się marzy, ale na razie muszę to marzenie odłożyć na półkę:( Nie mogę się doczekać posta o narzędziu do wyplatania makramy! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń