poniedziałek, 25 listopada 2013

Widget "you might also like" - jak zmienić jego tytuł


Poradziłyśmy już sobie z dodaniem widgetu "you might also like" do bloga. Teraz zajmiemy się zmianą jego tytułu z "you might also like" na inny, np. po polsku.

Jak sprawić, by nad widgetem "you might also like" (LinkWithin) wyświetlał się inny napis, niż domyślny "you might also like". 

 

 

Widget "you might also like" - jak zmienić jego tytuł

Sprawa jest dość prosta. Trzeba się tylko przełamać i pogrzebać odrobinkę w kodzie HTML.


Zaczynamy!



1.  Wchodzimy w nasz blog w pulpicie nawigacyjnym Bloggera.

Tu, na lewym pasku bocznym wybieramy zakładkę "Układ".

Widget "you might also like" - jak zmienić jego podpis - 1
rys. 1


2. Teraz wybieramy edycję gadżetu "LinkWithin".

Widget "you might also like" - jak zmienić jego podpis - 2
rys. 2

3, Wyskakuje nam nowe okno odpowiedzialne za ten gadżet.W zaznaczonym miejscu będziemy wstawiać jedną linijkę kodu.

Widget "you might also like" - jak zmienić jego podpis - 3
rys. 3


4. Wpisujemy: "linkwithin_text='Zobacz także';". Zamiast "Zobacz także" oczywiście możecie wpisać dowolne inne wyrazy, np. "inne podobne posty".

Musimy uważać, by wszystkie znaki się zgadzały (znak =, cudzysłowy, średnik), bo inaczej może wystąpić błąd.

Jeżeli wszystko jest ok, klikamy "Zapisz".

Widget "you might also like" - jak zmienić jego podpis - 4
rys. 4

5. Teraz jeszcze tylko zapisujemy rozmieszczenie.

Widget "you might also like" - jak zmienić jego podpis - 5
rys. 5

 6. A tutaj znajduję się wybrany przez nas tytuł gadżetu :)

Widget "you might also like" - jak zmienić jego podpis - 6
rys. 6

 Mam nadzieje, że operacja i u Was zakończyła się sukcesem :)
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

47 komentarzy:

  1. Super kursik, wszystko zadziałało ;) Fajnie,że pomagasz w takich sprawach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, mi niestety nie chce zadziałać i co gorsze pojawia mi się pod każdym dodanym postam, czy wiesz może od czego to zależy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam do Ciebie na stronę, wyświetliłam jej kod HTML i zauważyłam, że wstawiłaś "var linkwithin_text=..." w złym miejscu. Postępuj dokładnie jak w instrukcji w poście i wstaw linkwithin_text pod linijką, w której będzie "var linkwithin_site_id=...". Pamiętaj też, aby zakończyć swoją linijkę średnikiem, czyli:
      var linkwithin_text="Zobacz również";

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy! Dzięki takim Osobom jak Ty, udało nam się zrealizować nasz plan założenia własnego bloga:) Nie ruszylibyśmy z tematem, gdyby nie pomoc bezinteresownych ludzi na tego typu blogach. Zaczęliśmy od najprostszych, podstawowych gadżetów, teraz podnosimy sobie nieco poprzeczkę;) Właśnie udało nam się uruchomić Linkwithin + zmiana nazwy. Wielkie Dzięki! Czy w razie ewentualnych problemów technicznych możemy kiedyś zawrócić głowę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że tutorial się przydał! Jeżeli tylko będę potrafiła, to chętnie pomogę :)

      Usuń
  5. Acha, w ramach wdzięczności zapraszamy do wypróbowania przepisów z naszego bloga na szybkie w przygotowaniu i smaczne dania:)

    http://narzeczeniwkuchni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Udało się:) Wielkie dzięki:)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś WIELKA. Zadziałało i jest tak jak chciałam. Dzięki, dzięki, dzięki.
    W którymś z komentarzy pojawiła się prośba o Pintereście, to i ja się przyłączam, bo nie za bardzo to ogarniam.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się udało! Pinterest to fajny pomysł - jak znajdę trochę czasu, to pewnie zrealizuję.

      Usuń
  8. udało mi się! bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna instrukcja! Z kilku znalezionych w sieci wybrałam Twoją, jest bardzo czytelna! Dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszamy, że nie w temacie, ale ponieważ Dzięki Twojej pomocy z powodzeniem udało nam się zainstalować gadżet "Zobacz także", liczymy na kolejną wskazówkę odnośnie gadżetu "Ostatnio dodane". Nagle przestała się wyświetlać lista ostatnio dodanych postów, mimo ze nie wprowadzaliśmy żadnych nowych ustawień. Na stronie w tym miejscu pojawia się błąd. Co może być przyczyną i jak to naprawić? Będziemy wdzięczni za każdą podpowiedź.... Wygląda to teraz tak:

    http://narzeczeniwkuchni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem, co mogło się stać z gadżetem "Ostatnio dodane" - sama go nie używam. Może spróbujcie wejsć w układ bloga, usunąć go i dodać jeszcze raz.

      Usuń
  11. Dziękuję serdecznie za poradnik. Od jakiegoś czasu chciałam dodać ową wtyczkę. A tu proszę, czytelnie, krok po kroku. Oczywiście udało się, także zmienić nazwę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To trzecia strona, gdzie o tym jest coś napisane. Jednak tylko dzięki Twoim wskazówkom zadziałało. Również dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pomocny post !
    Dziękuję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeidealnie wytłumaczone :) dziękuję bardzo :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Magia po prostu, że tak szybko się z tym uporałam. Dziękuję serdecznie za podzielenie się tym z nami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki wielkie za przydatne posty. Ten z "Zobacz także" super. Już zastosowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. I tu też mi się udało, bardzo dziękuje za wskazówki, były bardzo pomocne :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki za rady, są po prostu bezcenne dla takiego informatycznego beztalencia jak ja ;) Pozdrawiam ciepło i oczywiście w wolnej chwili zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję bardzo ;) Przydatny post ;) .. Będę tutaj częstym gościem , zapraszam także do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam, a ja mam z kolei taki problem, że nie pojawiają mi się te proponowane posty, czy trzeba je jakoś samemu wybrać z naszych dodanych postów czy robi się nam to automatycznie?
    Bardzo bym prosiła o pomoc :)) Poniżej daję linka do bloga :)

    http://pomidorova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie to samo, nie pojawiają się proponowane posty.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko poszło szybko i gładko. Dzięki wielkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dziękuję, przydatny post :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem chyba jedyną osobą, u której to nie działa, jeżeli zmienię cokolwiek w tym gadżecie to nie wyświetla się nic, tak jakby go nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Udało się i dziękuje bardzo ! :) Bardzo dokładnie opisane co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi też nie działa, szkoda, bo fajna to rzecz :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej, a ja nie mogę wypośrodkować tego widgetu, bo nie mam w kodzie "]]...", szukałam przez ctrl+f i nic! Szaleństwo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety u mnie nie zadziałało. Po wstawieniu tej linijki, ginie cały widget :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Wielkie dzięki dobra kobieto. Wszyscy mają "also" mam i ja:)

    OdpowiedzUsuń