piątek, 14 czerwca 2013

Amazonit w oprawie


Makramowy wisior z amazonitem 1

Makramowy naszyjnik z amazonitem 2A o to kolejny eksperyment makramowy. Wzięłam się za oprawianie kamieni. Splot, którego użyłam, pozwala na użycie kamienia, który nie ma dziurki. Efekt jak dla mnie jest magiczny :)

Do naszyjnika użyłam amazonitu i sznurka nylonowego. Do wyplecenia łańcuszka użyłam młynka dziewiarskiego (którym to postaram się pochwalić w najbliższym czasie, bo urządzenie jest świetne). Zapięcie zrobiłam z przedłużką tak, by naszyjnik można było dopasować do dekoltu. Na końcu przedłużki umieściłam malutki jadeit.

Makramowy naszyjnik z amazonitem 3Efekt podoba mi się szczególnie ze względu na swój klasyczny wygląd. Idealny do sukienki. A ja uwielbiam sukienki, szczególnie gdy jest tak ładnie jak teraz ;)


Technika: Makrama
Materiały: Amazonit, jadeit, sznurek nylonowy, metal
Całkowita długość: 54 cm
Najciaśniejsze zapięcie: 48 cm
Całkowita długość wisiora: 4,2 cm

A już wkrótce możecie się spodziewać kolejnego naszyjnika wyplecionego w podobnym klimacie :)

Makramowy naszyjnik z amazonitem 4

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

7 komentarzy:

  1. Piękny i pierwszy w tej technice z oplecionym kamieniem jaki widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny jest wygląda jak dla mnie baśniowo. Serdecznie zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Bardzo się cieszę. To moje pierwsze wyróżnienie :)

      Usuń
  3. Piękny kamień i efektowna oprawa. Myślę, że na żywo wygląda jeszcze piękniej.

    OdpowiedzUsuń