niedziela, 23 czerwca 2013

Moje pierwsze wyróżnienie

Dziś piszę, żeby podzielić się sympatycznym zdarzeniem. Trzy dni temu dostałam wyróżnienie od Anity M. autorki bloga Moje pasje. Bardzo dziękuję za wyróżnienie i zapraszam do Anity, gdyż tworzy ona wyjątkowe śliczności :)


Zasada przyznawania jest taka, że wyróżnienie przekazuje się 10 blogom o liczbie obserwatorów mniejszej niż 300.
 
Ja mam problem, aby wyróżnić aż 10, gdyż mój staż blogowania nie jest zbyt długi i nie znam tylu blogów, które spełniałyby kryterium dotyczące liczby obserwatorów. Jednocześnie nie chcę wyróżniać przypadkowych blogów, ale takie, które naprawdę lubię podglądać w wolnych chwilach.
 
Udało mi się wytypować 6 takich blogów.
Kolejność jest przypadkowa. Dołączam, też kilka słów, dlaczego właśnie te blogi są dla mnie wyjątkowe:


Blog z pięknymi filcowanymi przedmiotami. Wspaniałe kolory i kwiaty, kwiaty, kwiaty... :)


Kopalnia pomysłów w stylu "zrób to sam". Bardzo dobre zdjęcia i sympatyczna "narracja".


Przepiękna biżuteria wykonana techniką sutaszu.


Scrapbooking w bardzo estetycznym wydaniu.


Różnorakie śliczności i bardzo estetycznie wykonany blog.


Piękne przedmioty wykonane różnymi technikami. Decoupage ze smakiem i super scrapbooking.



Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

3 komentarze: