środa, 26 czerwca 2013

Bransoletki na lato


Bransoletki wyplecione z nylonowego połyskliwego sznurka 1

Tym razem mam do zaprezentowania dwie leciutkie bransoletki. W sam raz na letnie upały. Bazy bransoletek wyplotłam z nylonowego sznurka, przy pomocy młynka dziewiarskiego. Następnie bransoletki ozdobiłam na dwa różne sposoby.

Bransoletki wyplecione z nylonowego połyskliwego sznurka 2

Bransoletki wyplecione z nylonowego połyskliwego sznurka 3









Bransoletki wyplecione z nylonowego połyskliwego sznurka 4 Bransoletka dziewczęca

Bazę bransoletki wyplotłam z nylonowego połyskliwego sznurka w kolorze jasno złotym.

Bransoletki wyplecione z nylonowego połyskliwego sznurka 5Splot bransoletki ozdabiają sympatyczne zawieszki: kwiat, wisienki i listek (zawieszki są dwustronne), oraz koralik modułowy w różowym kolorze. Bransoletka posiada przedłużkę do regulacji długości . Na końcu przedłużki umieściłam malutki jadeit również w kolorze różowym.

Technika: Różne
Materiały: sznurek nylonowy, koralik szklany, jadeit, metal
Całkowita długość: 21,5 cm
Najciaśniejsze zapięcie: 18 cm



Bransoletki wyplecione z nylonowego połyskliwego sznurka 6
 
Bransoletki wyplecione z nylonowego połyskliwego sznurka 7Bransoletki wyplecione z nylonowego połyskliwego sznurka 8

Bransoletki wyplecione z nylonowego połyskliwego sznurka 9
Światełko

Bransoletka wypleciona z nylonowego sznurka w kolorze połyskliwego brązu.

Baza bransoletki to cztery zaplatane sznurki połączone razem. Bransoletka posiada przedłużkę która umożliwia regulację długości. Na końcu przedłużki umieściłam kompozycję z zawieszki w kształcie latarni, dużego żółtego agatu fasetowanego oraz trzech małych jadeitów, również fasetowanych.

Bransoletki wyplecione z nylonowego połyskliwego sznurka 10Dobrałam koraliki w kolorze żółtym i pomarańczowym tak, by kojarzyły się z ciepłym światłem płynącym z latarni :)

Można uzyskać ciekawy efekt skręcając bransoletkę przed zapięciem. Uwaga, bo staję się ona wtedy krótsza!

Technika: Różne
Materiały: sznurek nylonowy, agat fasetowany, jadeit, metal
Całkowita długość: 22 cm
Najciaśniejsze zapięcie: 18,5 cm
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, idealne na lato. Zwłaszcza pierwsza przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bransoletki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają niezwykle:)młynek tworzy ciekawe sploty. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że się podobają :) Młynek bardzo polecam, świetnie urozmaica warsztat pracy.

      Usuń
  4. Piękne, pierwsza bardziej mi się podoba - jasny kolor i ładne przywieszki.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznotki :) Próbowałam szydełkowć, ale mi to nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szydełkiem to moim zdaniem bardzo dużo pracy i jednak polecam młynek, a wtedy na pewno Ci się uda :)

      Usuń
  6. Hi Anna, I love this one! I would like to learn the technique you used to realize it, could you suggest me any tutorial? Many thanks! Elena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Elena! The bracelet is made with a knitting mill - a small device which makes the knots on the string - e.g. like this http://www.prym-consumer-china.com/english/products/knitting_looms_419.html. It's very easy to use!

      You might also be interested in other post on my blog about endings of the bracelets - I show a similar bracelet there - http://www.kreatywnaprzyjemnosc.pl/2014/04/czwartkowy-samouczek-29.html

      Usuń