piątek, 21 czerwca 2013

Ametyst w oprawie


Wisior z ametystem oprawiony techniką makramy 1

Wisior z ametystem oprawiony techniką makramy 2Tak jak zapowiadałam, przedstawiam kolejny naszyjnik makramowy z oplecionym kamieniem.

Tym razem jest to ametyst oprawiony w bawełniany woskowany sznurek w kolorze ciemnego brązu. Łańcuszek do wisioru wyplotłam na szydełku. Jest on bardzo długi (całkowita długość to 80 cm).
Wisior z ametystem jest również pokaźnych rozmiarów. Jego całkowita długość tj. z zawieszką to 5,8 cm.

Wisior z ametystem oprawiony techniką makramy 3Dla mnie jest w nim coś magicznego. Jak z bajek o księżniczkach i smokach ;)


Technika: Makrama
Materiały: Ametyst, sznurek bawełniany woskowany
Całkowita długość: 80 cm
Całkowita długość wisiora: 5,8 cm

Tak się zakochałam w tym sposobie obrabiania kamieni, że zakupiłam sobie już dwa kolejne: agat i fasetowany sodalit. Ciekawe, kiedy znajdę czas, by się nimi zająć...



Wisior z ametystem oprawiony techniką makramy 4

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

9 komentarzy:

  1. Cudo... Zakochałam się! Chyba jeden z najpiękniejszych kamieni jakie widziałam :) /Mariola/

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne! proste a jednocześnie naprawdę piękne

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny!!! Ciekawa jestem jednak jak wisior wygląda po drugiej stronie- w sensie od tyłu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo mi miło :) Wisior od tyłu wygląda bardzo podobnie. Jak będę miała chwilkę, to wrzucę fotkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. a moze tutorial jak to zrobic;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już normalnie mam listę tutoriali stworzoną na podstawie życzeń moich czytelniczek ;) Dopisuję!

      Usuń
  6. dzieki i czekam z niecierpliwoscia:)

    OdpowiedzUsuń