niedziela, 9 czerwca 2013

W Krainie Oz



Makramowy komplet z jadeitem 1

Makramowa bransoletka z jadeitem 1

Makramowa bransoletka z jadeitem 3Makramowa bransoletka z jadeitem 2



Makramowa bransoletka z jadeitem 4Przedstawiam Kolejny komplecik. Tym razem w kolorystyce zieleni i złota.

Przygotowałam go w związku z wyzwaniem Kreatywnego Kufra: Wyzwanie tematyczne - podróże: Tanzania

Trudno mi było ugryźć ten temat, dopóki nie przewertowałam Sieci w poszukiwaniu zdjęć z Tanzanii. Pomyślałam, że zrobię biżuterię, która będzie kojarzyć się z złocistymi trawami i zielenią drzew Tanzańskich stepów.
No i tym sposobem narodził się ten komplecik.
Makramowa bransoletka z jadeitem 5
Wykonałam go technika makramy z nylonowego sznurka i oponek zielonego jadeitu. 














Makramowa bransoletka z jadeitem 6
Bransoletka

Bransoletka to masywna wielorzędowa makrama. Zapięcie zrobiłam na śliczny guziczek o orientalnym motywie.

Technika: Makrama
Materiały: oponki jadeitu fasetowanego, sznurek nylonowy
Całkowita długość: 18 cm







Makramowa bransoletka z jadeitem 7
















Makramowe kolczyki z jadeitem 1

Makramowe kolczyki z jadeitem 2
Kolczyki I

Kolczyki wyplecione techniką makramy. Delikatne i bardzo kobiece.


Technika: Makrama 
Materiały: sznurek nylonowy, oponki jadeitu fasetowanego, metal
Całkowita długość: 6 cm
Długość bez bigli: 4,5 cm
Makramowe kolczyki z jadeitem 3

Makramowe kolczyki z jadeitem 4
Kolczyki II

Klasyczna wersja kolczyków w postaci słupków. Odpowiednie na każdą okazje.


Technika: Makrama 
Materiały: sznurek nylonowy, oponki jadeitu fasetowanego, metal
Całkowita długość: 5 cm
Długość bez bigli: 3,5 cm
















No i na koniec moje zgłoszenie na zabawę Kreatywnego Kufra.
Zgłaszam bransoletkę.

 




Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

13 komentarzy:

  1. Piękny komplecik w cudnym kolorze :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę piękne... jadeit... Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przywodzi na myśl Tanzanię , trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne rzeczy Pani tworzy! Uwielbiam makramy i mam nadzieję niedługo nauczyć się tej techniki. Oglądając Pani prace widzę jak różnorodne rzeczy można tworzyć tą metodą, co daje mi dodatkową motywację. Pozwolę sobie dołączyć do grona obserwatorów Pani bloga.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Na początek polecam dość popularny splot na bransoletkę shamballa (tutorial: http://kreatywnaprzyjemnosc.blogspot.com/2012/11/diy-shamballa.html)

      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Dziękuję, na pewno wypróbuję :)

      Usuń