sobota, 8 czerwca 2013

Babeczka


Ceramiczna podkładka pod kubek 1

Ceramiczna podkładka pod kubek 2Ostatnio coraz intensywniej tworzę ceramikę użytkową i muszę powiedzieć, że to super zajęcie. Bardzo polecam!

Obecnie w przygotowaniu mam ogromny ceramiczny talerz i szkatułkę z orientalnymi motywami. Mam nadzieję już niebawem się nimi pochwalić :)

A tym czasem przedstawiam  jeden z moich najnowszych tworów. Jest to słodziutka podkładka pod kubek z kolorową babeczką.

Podkładkę wykonałam z jasnej gliny i poszkliwiłam kilkoma rodzajami szkliw. 

Technika: Ceramika
Materiały: Glina, szkliwo
Średnica: około 11,5 cm
Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze! Sprawiają mi one dużo radości :)

4 komentarze:

  1. Hej! :) Bardzo podobają mi się Twoje prace, a Twoja kreatywność na wielu płaszczyznach jest wręcz powalająca :) Mam pytanie odnośnie jasnej gliny. Nigdy nie robiłam takich rzeczy, jak te tutaj, bardzo mnie natomiast interesuje, czy istnieje możliwość wykorzystania szkliwa bez wypalania? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że mój blog się podoba :). Zgodnie z tym co ja wiem, nie ma takiej możliwości, żeby używać szkliwa bez wypalania. Oczywiście, mogę się mylić. Surowe szkliwo przypomina wyglądem suchy lukier na cieście i ono ma zupełnie inny kolor niż po wypale (najczęściej nie ma koloru).

      Usuń
  2. Szkoda :) Natomiast a propo tej pracowni ceramicznej, którą polecasz. Wcześniej wyczytałam na blogu :) Na ich stronie nie znalazłam żadnej informacji na temat ceny, gdybym chciała im zlecić wypalenie danych obiektów. Czy mogłabyś mi udzielić takich informacji? :) Jestem z Warszawy, w sumie mam do nich niedaleko, więc zastanawiam się nad skorzystaniem z ich usług :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem, jakie są tam ceny wypału, bo wiele rzeczy mam tam po koleżeńsku ;). Natomiast wiem, że wypalają. Najlepiej zadzwoń do nich i popytaj. To bardzo mili ludzie, więc spokojnie się dogadasz ;)

      Usuń